ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 25 خرداد 1395 12:39

ختم قرآن کریم برای اموات

رتبه این آیتم
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5
به روز رسانی :سه شنبه, 25 خرداد 1395
استان :آذربايجان شرقي
شهر :تبریز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

سلام بر عزیزانی که به فکر شادی روح اموات خود بوده و میخواهند برای شادی روح کسانیکه دستشان از این دنیا کوتاه شده است کسانی که در بین ما نیستند و در زیر خاک خفته اند دست به اعمال نیکوئی بزنند.


 در روایات زیادی به مردم سفارش شده که مردگان را فراموش نکنند. چنان که پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: «لاتنسوا موتاکم فی قبورهم و موتاکم یرجون احسانکم و موتاکم محبوسون یرغبون فی اعمالکم البر و هم لایقدرون. اهدوا الی موتاکم الصدق والدعا؛ مردگان خود را در قبرهایشان فراموش نکنید و آن‌ها امید به احسان شما دارند و مردگان شما محبوسند، رغبت و میل در کارهای نیک شما دارند و خود، قدرت بر انجام آن ندارند.


همچنین می‌فرماید: «... لیدخل علی قبور الاموات من دعاء الاحیاء من الانوار مثل الجبال؛ دعای زندگان به صورت کوه‌های نور بر قبرهای مردگان داخل می‌گردد»،(المحجة‌البیضاء، ج 3، ص 341).


در روایاتی نیز آمده است که معمولاً روزهای جمعه و به شکل پرنده‌ای به دیدار خانواده خود می‌آیند، (همان، ح 5). اما این که از خانواده و بازماندگان توقع و انتظار دارند، آری چنین است.


 


چنانکه خواهان شادی روح عزیزانتان, به فکر هدیه ای از جنس نور, تلاوت و ختم قرآن کریم هستید بنده آماده ام تا برای رسیدن به هدفتان در این مسیر بسیار با شکوه همراهتان باشم.


 بنده منتظر تماس شما عزیزان خواهم بود تا شما عزیزان نیز با انجام این اعمال نیکو, گره از مشکل این خواهرشهیدتان نیز بگشائید.


تلفن تماس: 09382129206 


تلفن تماس مرجع اعظم برای استعلام قیمت از دفتر آیت اللهمکارم شیرازی (دامت برکاته) :   025-7743110


 


 


 


 


 


 


 


 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
پرستو
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.