ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 02 دی 1395 06:26

ارتباط 360 درجه با فرزندان

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 02 دی 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
این وبینار در روز 3شنبه، هفتم دی ماه 1395 در ساعت 14.00 برگزار خواهد شد.

ارتباط با فرزندان اگر درست شکل نگیرد ممکن است در آینده مشکلاتی را برای خانواده ایجاد کند، اما در هر برهه ای از زمان می توان در جهت اصلاح این رابطه گام برداشت.



وبینار ارتباط 360 درجه با فرزندان توضیح دهنده روشی است که با بیش از نیم میلیون خانواده کار شده و مورد آزمون قرار گرفته است. برای روشن تر شدن موضوع با هم داستان های زیر را بخوانیم! داستان هایی که هر روز و هر شب برای همه ما تکرار می شوند؛

فرض کنید بعد از یک روز پرتلاش کاری به خانه آمده اید و دوست دارید کمی استراحت کنید و مثلاً به اخبار گوش کنید، اما پسر پنج ساله ی شما اصرار دارد با او بازی کنید. او مرتباً دست شما را می کشد، روی زانوی شما می نشیند و یا جلوی تلویزیون را می گیرد ولی شما اصلاً حوصله ی بازی با او را ندارید. در این حالت چه می کنید؟!


یا فرض کنید فرزند سیزده ساله ی شما از مدرسه به خانه می آید و در آشپزخانه برای خودش یک ساندویچ درست می کند اما آشپزخانه را به هم می ریزد. شما برای تمیز کردن و آماده کردن آن برای شام باید یک ساعت وقت صرف کنید. اگر با این مشکل مداوم روبرو باشید، چه می کنید؟!


یا فرض کنید فرزند شما با مشکلاتی از قبیل بی محلی یکی از هم کلاسی هایش، دلگیری از قبول نشدن در تیم ورزشی مورد علاقه اش، ناراحتی از بابت چاق بودن یا زیادی لاغر بودن، هراس از دعوا و کتک کاری با سایر همکلاسی ها، نگرانی از رد شدن در امتحان، تحت فشار قرار گرفتن از طرف دوستان برای سیگار کشیدن، اعتیاد و هزار و یک مشکل دیگر روبرو باشد. شما به عنوان پدر و مادر چه کمکی می توانید به او بکنید؟!


آنچه که در این وبینار به شما آموزش داده شده، یک روش فوق العاده به نام استراتژی بُرد – بُرد توماس گوردون است که وی به خاطر آن کاندیدای دریافت جایزه صلح نوبل شد. این روش یکی از موثرترین و نوین ترین روش های برای تربیت فرزندان است.



توماس گوردون کیست؟

دکتر توماس گوردون روانشناس برجسته و شناخته شده ای در سطح جهان است که در تمام زندگی کاری اش به بهبود روابط در خانه، محل کار و مدرسه توجه داشته است. او ابداع کننده الگویی که است که به الگوی گوردون معروف شده و برای ارائه همین الگو کاندید دریافت جایزه صلح نوبل گردید. عباراتی نظیر گوش فرادادن پویا، حل اختلافات بدون بازنده، مذاکرات بُرد – بُرد در درون خانواده از ابداعات اوست.

گوردون در سال ۱۹۹۹ میلادی به پاس مداومت طولانی و استمرار در فعالیت هایی که به سود همگان تمام می شود جایزه مخصوص مدال طلا را از بنیاد روانپزشکی آمریکا دریافت کرد. انجمن روانشناسان کالیفرنیا نیز در سال ۲۰۰۰ جایزه مخصوص خود را به وی تقدیم نمود.

نکته

فیلم وبینار، یک روز پس از برگزاری کلاس برای تمامی شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

شرکت در این وبینار بسیار ساده بوده و شما تنها نیاز به اینترنت پرسرعت در داخل منزل یا محل کار دارید

در زمان برگزاری کلاس امکان پرسیدن سوال وجود دارد.
290,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
حمید
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.