ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

شنبه, 16 دی 1396 07:30

بسته طلائی-تضميني آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
آزمون نظام مهندسی نیاز به محصول کامل و جامع برای قبولی قطعی دارد. در این بسته، برای اولین بار در کشور علاوه بر تضمین قبولی شما و رسیدن به نمره 70 در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، 70 درصد مبلغ بسته بعد از تحویل پرداخت شده و در صورت عدم رضایت از محصول، بجز هزینه کتابها مابقی مبلغ دریافتی به شما عودت خواهد شد. بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقیشامل پنج جلد کتاب، یک فیلم، چهار آزمون آنلاین و عضویت در گروه تلگرامی ویژه برای رفع اشکال آنلاین و لحظه ایست. این بسته براساس آخرین ویرایش مباحث آزمون نظام مهندسی (مباحث 3، 13 و 21) در سال 96 و آخرین آزمون نظام مهندسی برگزار شده در مهر 96 به روزرسانی شده است.

1) مشخصات کلي
نوع محصول: مجموعه ای شامل کتاب، فيلم، آزمون آزمايشي و گروه تلگرام
محتوای محصول: پنج جلد کتاب، فيلم آمادگی آزمون، چهار آزمون آنلاين و گروه تلگرامي
نحوه ارسال: پستی
کد محصول: NB01
آدرس: https://www.mohandesinnews.ir/?p=5168

2) جزئيات محتوا

2-1) فيلم آمادگي آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقي
تدريس کاملا کلاسي و بي نظير مفاهيم، ارائه نکات طلائي، پاسخ تشريحي و طبقه بندي شده تمامي از اولين دوره تا آخرين دوره پرسش هاي مباحث 13 و 15. مشاهده جزئيات: (https://www.mohandesinnews.ir/?p=1141).

2-2) کتاب درسنامه و پرسش‌های طبقه‌بندی شده آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
درسنامه کاربردي و بي نظير با پاسخ تشريحي تمامي مسائل و سوالات چالشي از اولين دوره (سال 76) تا آخرين دوره. مشاهده جزئيات: (https://www.mohandesinnews.ir/?p=1142)

2-3) کتاب تاسيسات برق پلاس
خلاصه سازي شده و سازمان دهي شده مهمترين بخش هاي کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه 110 به صورت هدفمند با پاسخ تشريحي و طبقه بندي شده مرتبط.مشاهده جزئيات: (https://www.mohandesinnews.ir/?p=5167)

2-4)کتاب تشریح پرسش های آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
پاسخ تشريحي تمامي آزمونها از خرداد 93 تا مهر 96 براي جمع بندي مطالب.مشاهده جزئيات: (https://www.mohandesinnews.ir/?p=2081)

2-5) کتاب واژگان کاربردی تاسیسات برقی
شامل کلمات کلیدی مباحث 1، 2، 3، 12، 13، 15، 19، 21 و 22، مقررات ملی، کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه 110. مشاهده جزئيات: (https://www.mohandesinnews.ir/?p=1144)

2-6) کتاب میکرو تاسیسات برقی
جدیدترین کتاب مجموعه آموزشی آزمون نظام مهندسی برق بوده که خلاصه ای از مهمترین نکات و آئین نامه های منابع عمومی (شامل قانون نظام مهندسی و مباحث 1، 2، 3، 12، 13، 15، 19، 21 و 22) همراه با پاسخ پرسش ها از اولین دوره (سال 73) تا آخرین دوره (مهر 96) مشاهده جزئيات: (https://www.mohandesinnews.ir/?p=26230)

2-7) آزمون های آزمایشی تاسیسات برقی
چهار دوره آزمون آزمايشي براي شبيه سازي آزمون با هدف انتقال ريزه کاري هاي خاص در طراحي سوالات با پاسخ تشريحي. مشاهده جزئيات: https://www.mohandesinnews.ir/?p=13515))

2-8) رفع اشکالتلگرامي
امکان رفع اشکال آنلاين توسط مدرس دوره و مولف کتابها فقط ويژه داوطلباني که بسته طلائي را خريد کرده اند. مشاهده جزئيات: (https://www.mohandesinnews.ir/?p=13508)

4) طرح تضمينی
در این طرح، برای اولین بار در کشور، قبولی در آزمون نظام مهندسی دوم سال 96 تضمین می شود.

4-1) پرداخت 70 درصد بعد از تحويل محصول
در اين طرح، شما تنها 30درصد مبلغ را پرداخت کرده و 70 درصد را بعد از تحويل گرفتن و باز کردن بسته طلائي واريز مي کنيد.

4-2) عودت وجه در صورت عدم رضايت از کيفيت
در اين طرح استثنائي، شما 72 ساعت بعد از دريافت بسته (با استفاده سايت اداره پست مي توان به زمان دقيق تحويل مرسوله پي برد و مبنا محاسبه لحظه دريافت بسته اعلام شده توسط سايت اداره پست براساس کدرهگيري مرسوله است)، فرصت داريد که بسته را بررسي کنيد در صورت عدم رضايت به ما از طریق ناحیه کاربری ارسال مي کنيد، بعد از هماهنگي با بخش فروش به شما اطلاع داده مي شود که محصولات را پس بفرستيد و مبلغ پرداختي عينا به شما عودت داده مي شود.

4-3) تضمين 70 درصد در آزمون
ما به شما اين گارانتي را مي دهيم که درصورت استفاده از اين بسته، در آزمون آتي به صورت قطعي قبول خواهيد شد. براي اين منظور، طي يک تعهدنامه محضري به شما تعهد پاسخ به 70درصد پرسش ها توسط مدیرمسئول سایت مهندسین نیوز، مهندس محمدکریمی (http://mohammad-karimi.ir/)، داده می شود.

5) طرح تخفیفی
در این طرح، محصولات مشابه با طرح تضمینی با بیست درصد تخفیف حجمی و بدون گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم قبولی در آزمون ارائه می گردد.
5-1) پرداخت 50 درصد بعد از تحويل محصول
در اين طرح، شما تنها 50 درصد مبلغ را پرداخت کرده و 50 درصد را بعد از تحويل گرفتن و باز کردن بسته طلائي واريز مي کنيد.

5-2) عودت وجه در صورت عدم رضايت از کيفيت
در اين طرح استثنائي، شما 72 ساعت بعد از دريافت بسته (با استفاده سايت اداره پست مي توان به زمان دقيق تحويل مرسوله پي برد و مبنا محاسبه لحظه دريافت بسته اعلام شده توسط سايت اداره پست براساس کدرهگيري مرسوله است)، فرصت داريد که بسته را بررسي کنيد

5-3) تحفیف 20 درصدی
به منظور رفاه حال دواطلبان عزیز، بسته طلائی با 20درصد تخفیف ارائه می شود. تمامی محصولات و ویژگی های بسته مانند خالت تضمینی بوده با این تفاوت که گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم قبولی در طرح تخفیفی وجود ندارد

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
اخبار نظام مهندسي
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.