ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 13 خرداد 1397 07:36

شرکت رخ نگاران پیشگام

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
بسمه تعالی شرکت رخ نگاران پیشگام افتخار دارد با بیش از دو دهه فعالیت در بخش لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی و با داشتن کادر مجرب از بهترین متخصصان و دارا بودن دستگاه های مدرن در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به هم میهنان عزیز خدماتی مطلوب که شایسته ایرانیان عزیز می باشد را ارائه نماید. هدف شرکت رخ نگاران پیشگام تولید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش در جهت افزایش بهره وری و کسب رضایت مشتریان گرامی و مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید ملی می باشد. کالاها و محصولات شرکت رخ نگاران پیشگام عبارتند از : 1-لاک : ویژگی مهم لاک های تولیدی شرکت نداشتن فرمالدئید (مواد سرطان زا) ، نداشتن اثرات سوء بر باروری و نازایی، عاری از فلزات سنگین ، تنوع در رنگ و نوع، پوشش زیبا، زمان خشک شدن پایین و براقیت و فرچه پذیری عالی می باشد. 2-آسیتون (لاک پاک کن) آسیتون شرکت به صورت 100 درصد خالص بوده و مخصوص کاشت می باشد. 3-وازلین: از مهمترین ویژگی های وازلین تولیدی شرکت میتوان به مواردی از قبیل : براق کننده ارایش، رفع گرفتگی و خستگی عضلات ،ترمیم ترک پا،از بین بردن لکه های آرایشی روی لباس،پاک کننده آرایش حتی از نوع ضد آب ،مراقبت از کوتیکول ناخن، ترمیم ترک و خشکی پا،ضخامت و بلندکننده مژه ،براق کننده چرم های طبیعی و افزایش ماندگاری و براقیت رژ لب نام برد. 4-روغن مو:روغن های گیاهی از جمله داروهای طبیعی و پر خاصیتی هستند که برای تسکین و ترمیم بافت آسیب دیده رواج پیدا کرده اند این روغن ها سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین ها بوده و موجب تقویت مو،براق شدن مو،عدم موخوره،و ازبین بردن وز مو می شوند. همچنین عاری از فلزات سنگین(سرب و آرسنیک) بوده و حاوی روغن نارگیل می باشد. سایر فعالیت های شرکت رخ نگاران پیشگام عبارتنداز:

1-خدمات بالک : شرکت رخ نگاران پیشگام محصول لاک خود را اعم از لاک های مات و براق ، لاک آینه ای و شب تاب به شرکت های تولید و بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی که دارای مجوزبهداشت باشند به صورت بالک(فله) و در بشگه های 20-50-100و200لیتری عرضه مینماید تا خریداران محترم بتوانند لاک را با برند خود عرضه و به فروش برسانند.
2-خدمات پرایبت لیبل و ظرفیت خالی تولید شرکت: شرکت همچنین محصول آسیتون (لاک پاک کن) ،لاک ،روغن مو، وازلین ، اسپری خوش بو کننده هوا ، دئودورانت بدن ، تافت مو و گاز فندک خود را در سایزهای مختلف و به خواست و سفارش مشتری تحویل مشتری داده تا مشتری با لیبل خود اقدام به فروش آن نماید.

راههای ارتباطی شرکت :
تلفن دفتر مرکزی : 02155598709
آدرس: تهران بازار 15 خرداد پله نوروزخان پاساژ پرسپولیس طبقه 4 واحد 109
آدرس دفتر چین: شهر ایو ساختمان تجاری جین فویوآن طبقه 14 واحد 1411

:وب سایتwww.Generaltejarat.com
ایمیل :info[at]generaltejarat.com
China office phone: +8657985188586

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
محمد
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.