ریال
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 08 آذر 1395 17:59

طراحی سایت بدون کد نویسی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 08 آذر 1395
استان :خوزستان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
داشتن یک سایت حرفه ای شاید آرزوی شما هم باشد. داشتن یک سایت مزایایی دارد که دیگر صفحات مجازی از جمله تلگرام و اینستگرام ندارند. ممکن است که این نوع صفحات اجتماعی یک زمانی، دیگر مورد استفاده قرار نگیرند و به قولی از مد بیفتند. ولی سایت های اینترنتی پایداری بالایی دارند.
هر کس می تواند یک سایت حرفه ای داشته باشد. شاید برای شما راه اندازی یک کانال در تلگرام خیلی آسان تر از راه اندازی یک سایت باشد. ولی می خواهم به شما مژده بدهم که الانه ساخت سایت هم بسیار راحت و آسان شده و شما با سایت سازهایی مثل وردپرس می توانید به راحتی و کمتر از ۲ ساعت برای خودتان یک سایت راه اندازی کنید.

شما با تهیه این کتاب هم آموزش چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم را فرا می گیرید و هم آموزش طراحی سایت را بدون این که حتی یک خط کد نویسی بلد باشید، یاد می گیرید.

مهمترین و اصل ترین چیزی که شما برای طراحی سایت نیاز دارید عشق و علاقه و نیاز داشتن به یک سایت است. اگر واقعاً این طور است، به شما تبریک می گویم و ورودتان را به دنیای شیرین طراحی سایت خوش آمد می گویم.

اگر به طراحی سایت علاقه و یا نیاز مبرم داشته باشید به شما قول می دهم که با مطالعه این کتاب به راحتی بتوانید برای خودتان یک سایت حرفه ای طراحی کنید.

بهترین روش طراحی سایت کدام است؟



روش های مختلفی برای ساخت و راه اندازی سایت وجود دارد. یکی از این روش ها این است که تک تک صفحات سایت را با کد نویسی HTML و CSS بسازید و روی فضای هاست بارگذاری کنید، که برای استفاده از این روش یا باید خودمان کد نویسی بدانیم و یا باید هزینه های سنگین کنیم و طراحان سایت برایمان این کار را انجام دهند. اما از دیگر روش های ساخت سایت، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا است. این سیستم به ما امکان می دهند که یک سایت با چند ده هزار صفحه داشته باشیم و به راحتی بتوانیم صفحات و محتوای جدیدی را به آن اضافه کنیم. بدون این که حتی یک خط کد نویسی بلد باشیم.

از جمله این سیستم های مدیریت محتوا وردپرس است. که نرم افزاری رایگان است که بر روی هاست نصب می شوند و به ما امکان راه اندازی ساده و سریع سایت را می دهد. الانه بیش از ۹۰ درصد افرادی که سایت طراحی می کنند از همین سایت سازها، مثل وردپرس استفاده می کنند.

یکی از مزایای ساخت سایت با وردپرس این است که چون خیلی از طراحان سایت با این سیستم کار کرده اند اگر به مشکلی بر بخورید به راحتی می توانید از این افراد کمک بگیرید و با جستجو در اینترنت به پاسخ خود برسید.

در این کتاب شما یاد می گیرید که در اینترنت به دنبال چی باشید، تا سبب شود بتوانید از اینترنت درآمد کنید.

در ابتدای این کتاب هفت قدم بیان شده که با دانستن این هفت قدم، می دانید که برای شروع یک کسب و کار اینترنتی از کجا باید شوع کرد. در ادامه مراحل طراحی سایت بیان شده.

انتخاب سایت ساز مناسب

خرید هاست

انتخاب و خرید دامنه

خرید هاست

از کجا و چگونه هاست تهیه کنیم

انتخاب و خرید دامنه

محصولات دانلودی بفروشیم یا فیزیکی ؟

آموزش نصب وردپرس بر روی لوکال هاست

چگونگی تنظیمات پنل وردپرس

آموزش نصب قالب وردپرس

آموزش نصب افزونه ها در وردپرس

آموزش کامل نصب و کار کردن با افزونه ووکامرس (با استفاده از این افزونه سایت خود را به یک سایت فروشگاهی کاملاً حرفه ای تبدیل می کنید).

آموزش داشتن و نصب یک درگاه پرداخت اینترنتی

آموزش افزودن محصولات دانلودی برای فروش در بستر اینترنت

آموزش نصب وردپرس بر روی هاست واقعی

لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟

آموزش کامل ایمیل مارکتینگ

چگونه لندینگ پیج یا صفحه فرود طراحی کنیم؟

ارسال ایمیل گروهی برای اعضا و مشتریان سایت

و همچنین در این کتاب اشاره هایی به سئوی سایت شده است.

بجز کتاب، افزونه ها و قالبی را که در این آموزش از آنها استفاده شده ، در این مجموعه با ارزش، برای شما عزیزان قرار داده شده، تا بسهولت به آنها دسترسی داشته باشید.

آموزش های این کتاب کاملاً تصویری است و از تک تک مراحل عکس گرفته

شده و با توضیحات کامل می باشد.


بسته آموزش چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم

+
طراحی سایت بدون کد نویسی

برای مشاهده و دانلود به سایت زیر مراجعه کنید:

https://goo.gl/IjLj9d

آنچه سرنوشت ما را مشخص می کند
شرایط زندگی نیست
بلکه تصمیم های ما است



تحقيقات پژوھشگران ، پيوسته نشان داده است كه افرادموفق معمولاً به سرعت تصميم مي گيرند و وقتي انجام كاري را درست بدانند به آساني از تصميم خود بر نمي گردند. بر عكس ، اشخاص شكست خورده معمولاً دير تصميم مي گيرند و تصميم خود را به آساني عوض مي كنند .

اگر تصمیمی داشته باشید ، به زودی موفق خواهید شد ؛ زیرا آدمی ساخته افکار خویش است و فردا همان خواهد شد که امروز به آن می اندیشیده است.

فرصت را که بگذاری بگذرد، میشه مثل آب تنگ ماهی که به وقتش عوض نشه … آنوقت دیگه اون ماهی، ماهی نمیشه … قدر لحظات رو بدون، چرا که زندگی منتظر هیچکس نمی مونه.
98,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
علی یاحقی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.