ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 11 ارديبهشت 1396 04:26

خدمات دفتر کار مجازی

رتبه این آیتم
استان :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
دفتر کار مجازی جایگزینی مدرن برای دفتر کار امروزی است و شما را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی نیاز می کند. شماره تلفن ثابت (Virtual Number)، سرویس تلفن گویا (IVR)، سرویس منشی مجازی (Virtual Secretary)، اتاق جلسات (Meeting Room) و مرکز تماس (Call Center) از جمله خدمات نوین دفتر کار مجازی است.
«دفتر شما» عرضه کننده خدمات ارتباطی در حوزه دفترکار مجازی در ایران است. با استفاده از خدمات «دفتر شما» با خیالی آسوده و با هزینه ای بسیار پایین تر کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به سرعت گسترش دهید و فقط روی موفقیت خود تمرکز کنید.
مزایای دفتر کار مجازی:
حرفه‌ای بودن
مشتریان زمانی که احساس می‌کنند، شما در زمینه کاری خود حرفه‌ای هستید، تمایل بیشتری به کار با شما پیدا می‌کنند. شماره تلفن ثابت، تلفن گویا و یک منشی خوش برخورد، یک وجهه حرفه‌ای از شما در برابر مشتریان به نمایش می گذارد.
مدیریت زمان و هزینه
امروزه در دنیای رقابتی کسب و کار، پائین آوردن هزینه‌ها و سرعت در ارائه خدمت شرط اول موفقیت است. چرا هزینه و زمان زیادی را صرف اجاره دفترکار و استخدام منشی کنید؟ با استفاده از خدمات دفترشما با هزینه های پائین از رقیبان خود پیشی بگیرید.
افزایش رضایت‌مندی
برای جلب نظر مشتریان باید شیوه صحیح ارتباط و تعامل با آنها را بدانیم. منشی های حرفه‌ای دفترشما با تجربه بالا در نحوه پاسخگویی و رعایت اصول حرفه ای و مشتری مداری، موجب افزایش رضایتمندی مخاطبین شما می‌شوند.
افزایش بهره وری
۸۰ درصد مشتریان به علت پاسخگویی غیر حرفه‌ای و همچنین برقرار نشدن تماس از دست می‌روند. طبق آمارهای ما، خدمات “دفترشما” موجب افزایش ۲۰۰ درصدی مشتریان کسب و کارهای طرف قرارداد شده و تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری آنها داشته است.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
دفتر شما
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.