ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 14 مرداد 1395 11:36

موسسه حقوقی و داوری بین المللی دادگر نیک فرجام

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 16 مرداد 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
• طرح بیمه وکالت
در راستای به ثمر رسیدن هر چه بهتر سیاست کلی " وکیل خانواده" ، موسسه حقوقی و داوری بین المللی دادگر نیک فرجام اقدام به معرفی و انجام طرح بیمه وکالت نموده است که طی آن طرح های متنوعی برای پرداخت فصلی و سالیانه در قبال برخورداری از جلسات مشاوره منظم رایگان و تخفیف در پذیرش وکالت در دعاوی احتمالی گنجانده شده است که در ذیل به صورت خلاصه به گوشه ای از خدمات موسسه اشاره می شود.

*موسسات وشرکت ها
موسسات وشرکت ها به صورت مستمردرگیر عقد قراردادهای مختلف در طول سال کاری می باشند که متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات حقوقی دقیق و تنظیم قرارداد نامتناسب با شرایط وخواسته های مورد نظر شرکت، چالش هایی به وجود می آید، که برای رفع آن متحمل هزینه های مالی وزمانی زیادی برای احقاق حق خود می شوند، که حتی در پاره ای از موارد حقوق حقه خود را از نیز دست می دهد و موفق به استیفای نمی گردند.

افتخارداریم، با استفاده از وکلای مجربی که در انعقاد قراردادهای بازرگانی متخصص هستند،پیشتیبان شرکت ها و موسسات، در هنگام تنظیم قرار داد ها ،چه داخلیو به زبان پارسی و چه بین المللی و به زبان کشور مطبوع شان ،بوده ایم.
پیرو طرح خانواده دادگر نیک فرجام، شرایطی را برای مدیران خوش فکر قائل شده ایم تا با حفظ منافع و احتیاط های لازم هنگام عقد قرار داد، بتوانند هزینه های احتمالی ،کاهش دهند.
در این طرح مدیران موسسات می توانند با انعقاد یک قرار داد توسط وکلای متخصص موسسه ، به مدت شش ماه از مشاوره رایگان در کلیه امور حقوقی استفاده کنند و با اطمینان خاطر در انجام مدیریت متفاوت و موفق ،پیشرو باشند.

*کارخانه جات
مدیران محترم و ستودنی کارخانه ها ،که در این اوضاع متشنج اقتصادی،همچنان استوار در ضمینه های تولید،چرخ صنعت ایران عزیز را به گردش وامیدارند، نیازمند ذهنی آسوده و خالی از هر گونه آشفتگی های حاشیه ساز می باشند. در این میان درگیری های کارگری و کارفرمایی،عقد عقود تجاری، امور ادارات دولتی هم چون دارایی ،شهرداری و گمرک ،وصول مطالبات و... ، مسائل چالش بر انگیزی هستند که متاسفانه مدیران ما را از پرداختن به هدف والا و اصلی شان که تولید است ، باز می دارد.
در طرح خانواده دادگر نیک فرجام، براین باور ایستاده ایم که همچون گذشته با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی تمام وقت از کارخانه های ایرانی، میتوانیم به صنعت مملک خدمات نوینی را ارائه کنیم و آرامش خاطر را به مدیران هدیه دهیم.
با تحت پوشش قرار گرفتن کارخانه به وسیله پرداخت شهریه ماهیانه یا سالانه ، میتوانید برای انجام امور حقوقی کلیه پرسنل محترم خصوصا کارگران زحمتکش شاغل در آن کارخانه محترم،از مشاوره شش ماه رایگان وکلای ما استفاده نمایید و در موارد رسیدگی ها از تخفیفات ما بهرمند شوید. با واگزاری عقد حتی یک قرار داد به وکلای ما ، تا پایان سال برای عقد کلیه قرار دادها از مشاوره رایگان و پشتیبانی ما در امور حقوقی بهرمند شوید.


*خانواده
خانواده اساس و بنیاد جامعه را تشکیل میدهد. وقوع بحران در آن صدمات جبران ناپذیری بر جامعه خوهد گذاشت.برای جلوگیری از این دست آسیب ها موسسه ما افتخار دارد توسط طرح خانواده دادگر نیک فرجام خدمات تخصصی خود را به خانواده ها ارئه دهد. برخلاف اعتقاد عموم وکلا بر این باور که مراجعه به وکیل به معنای داشتن تصمیم قاطع برای انجام امور است و اینکه مشاوره برای ادامه ی زندگی باید توسط ارگان های دیگر به مردم ارائه شود ،ما بر این باوریم که تجربه وکلای باسابقه ما میتواند در بسیاری از موارد از فروپاشی خانواده ها جلوگیری کند و ادامه زندگی مشترک را ممکن سازد.در موسسه حقوقی و داوری بین المللی دادگر نیک فرجام ، ارائه مشاوره های تخصصی قبل و بعد از ازدواج موجبات تداوم و استمرار زندگی های شیرینی را برای شهروندان بوجود آورده است. داوری در امور خانواده و ارائه راه حل برای مشکلاتی که ممکن است به پایان تافرجام زندگی مشترک بی انجامد، خبر از تجربه طولانی وکلا و مشاورین ما در امور خانواده میدهد.
در امور دیگری هم چون ارث نیز در این موسسه خدمات حمایتی از خانواده ارائه میشود. برای آن دسته از شهروندانی که برای انجام امور حقوقی خود به ما مراجعه میکنند ،برای هر پرونده در سال ، تخفیفاتی همچون مشاوره رایگان تا پایان سال و اموری از این دست در این موسسه انجام می پزیرد.

در پایان شایان به ذکر است که ما در موسسه حقوقی و داوری بین المللی دادگر نیک فرجام معتقد به پشتیبانی همه جانبه از هم وطنان خود هستیم ، و در صصد بر آمده ایم تا جامعه ای پویا و ایرانی شاد را در کنار شما تجربه کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
سید محمد شریفی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.