ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 03 فروردين 1396 14:40

اجاره دستگاه زردی نوزاد

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردایران پیشگام در صنعت تولید دستگاه های فتوتراپی و اجاره دستگاه زردی نوزاد است. این شرکت با سالها تجربه در امر درمان زردی نوزاد به والدین، پزشکان و مراکز درمانی خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد را ارائه داده و در ۱۰۰ درصد موارد موفق عمل کرده است. شما با اجاره دستگاه زردی نوزاد از زردایران خدمات جانبی با کیفیت و کاملی را دریافت خواهید کرد. خدماتی مانند نصب، آموزش کامل کار با دستگاه، جمع آوری، پشتیبانی ۲۴ ساعته و کامل.

گارانتی طلایی شرکت

همچنین گارانتی طلایی زردایران برای سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد این شرکت همیشه نقطه اطمینان مشتریان جدید بوده. اگرچه به دلیل موفق بودن زردایران در تمامی موارد سرویس دهی خود هرگز این گارانتی مورد استفاده قرار نگرفته است ولی هنوز هم آنرا به والدین و پزشکان گرامی یادآوری می کنیم تا اطمینان خود به کیفیت سرویس خود را به ایشان نشان دهیم. بر اساس این گارانتی در صورتیکه نوزاد شما در مدت زمان قرارداد بصورت کامل بهبود نیابد، شرکت زردایران بصورت رایگان برای مدت ۱۰ روز همان دستگاه فتوتراپی یا در صورت نیاز دستگاه جایگزینی را در اختیار شما قرار خواهد داد. بدین ترتیب با در اختیار داشتن یک دستگاه برای مدت ۳ تا ۵ برابر مدت قرارداد اولیه، آنهم بصورت رایگان نوزاد شما بطور حتم بهبود خواهد یافت.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

تفاوتی نمی کند در چه ساعتی از شبانه روز تمایل دارید با ما تماس بگیرید. اینکه یک روز تعطیل رسمی است یا نه و یا قبلاً مشتری ما بوده اید یا خیر. زردایران تحت هر شرایطی بصورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته و تمامی ماههای سال برای رفع مشکلات شما در دسترس و اختیارتان خواهد بود.

لوازم جانبی حین درمان

زردایران خود یکی از تولیدکنندگان اصلی لوازم جانبی درمان زردی نوزاد نیز هست. لوازمی که شما پس از اجاره دستگاه زردی نوزاد به آنها نیاز دارید. لوازمی از قبیل شرت و چشم بند نوزاد مخصوص استفاده در دستگاه زردی نوزاد و... پس برای تأمین این لوازم لازم نیست نگران باشید. هرآنچه نیاز دارید به همراه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد زردایران در اختیار شما خواهد بود.

هزینه بسیار پایین خدمات

اگرچه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد زردایران یکی سرویس کامل، با کیفیت و سطح بالاست که مورد تأیید پزشکان مطرح قرار دارد و هرچند که کیفیت دستگاه های این شرکت مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته و بسیاری فاکتورهای دیگر که سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد زردایران را به سرویس منحصربفرد بدل می کند، ولی با این وجود هزینه ای که شما برای این سرویس پرداخت می کنید چنان ناچیز است که ممکن است شما را غافلگیر نماید!

آیا برای اطمینان و رضایت خاطر، چیزی بیشتر از این نیاز دارید؟
با ما تماس بگیرید!

زردایران

۰۲۱۷۷۵۹۱۳۰۳
۰۹۱۲۰۱۴۵۲۳۴
۰۹۰۱۴۰۲۳۵۳۵
www.Zardiran.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
امین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.