ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

شنبه, 24 تیر 1396 07:43

بیگوآمد پرفکت محلول ضدعفونی‌کننده سطوح کف و دیوار

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
بیگوآمد پرفکت (BIGUAMED PERFEKT) محلول ضدعفونی‌کننده سطوح کف و دیوار
شرکت کیمیاسوشا
02166975357
 توبرکلوساید و نورو ویروس¬کش
 بدون بو و ماندگاری اثر طولانی
 حاوی ترکیبات ضد خورندگی و زنگ‌زدگی
 دارای قدرت پاک‌کنندگی بالا
 دارای تأییدیه صنایع غذایی
 سازگاری بالا با مواد و سطوح
 مقرون به صرفه
بیگوآمد پرفکت محلول ضدعفونی‌کننده سطوح کف و دیوار از مجموعه محصولات دزومد آلمان می‌باشد. از این محلول برای ضدعفونی سطوح کف و دیوار و صندلی، دستگاه و تجهیزات در مراکز پزشکی (بیمارستان‌ها، مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی و...) و غیرپزشکی (هتل‌ها و رستوران‌ها، صنایع غذایی و..) استفاده می‌شود و قادر است با غلظت 1 درصد در مدت زمان 5 دقیقه سطح مورد نظر را ضدعفونی کند. همچنین جهت نابودی باکتری توبرکلوزیس و ویروس‌های پوشش‌دار (ویروس ایدز، هپاتیت و...) ویروس آنفولانزا و آبله از غلظت 1 درصد در مدت زمان 15 دقیقه استفاده می‌شود. فرمولاسیون این محلول بر پایه ترکیبات چهارتایی آمونیوم و بیگوآنیدهای اصلاح شده می باشد و حاوی مواد ضدخورندگی و زنگ زدگی می باشد.
طیف اثرگذاری گسترده:
• باکتری ها شامل MRSA
• توبرکلوساید
• قارچ کش: کاندیدا آلبیکنز
• ویروس های پوشش دار : ویروس های آبله، BVDV، آنفولانزا، ایدز، هپاتیت B و C، نورو ویروس، روتا/ آدنو/پولیما/پاپوا ویروس




ترکیبات: هر ۱۰۰ گرم بیگوآمد پرفکت شامل ۲/۹ گرم کوکوس پروپیلن دی آمین گوآنیدیم دی استات و ۱۶ گرم دی متیل کوکو سفت آلکیل آمونیوم کلرید می باشد.

تأییدیه‌ها: وزارت بهداشت ایران، وزارت بهداشت و میکروبیولوژی آلمان (VAH/DGHM)، استاندارد اتحادیه اروپا 93/42/EC، انستیتو امنیت شغلی و طب کار (BAuA)، لیست شده در سازمان دامپزشکی آلمان و دارای تاییدیه صنایع غذایی (DVG)

طیف مصرف: بیگوآمد پرفکت برای گندزدایی کف و دیوار در مراکز پزشکی به‌ویژه در بخش‌های حساس مانند اتاق عمل، اتاق‌های ایزوله، بخش‌های عفونی، اتاق نوزادان و... کاربرد دارد. همچنین از این محصول برای ضدعفونی در اماکن (هتل و رستوران، سالن‌های ورزشی، آشپزخانه‌ها و...) و صنایع (کشتارگاه، دامپروری ها، کارخانجات و...) استفاده می‌شود.
طریقه مصرف: ابتدا بایستی از پاک بودن سطح از آلودگی‌هایی که مانع نفوذ محلول گندزدا می‌شوند اطمینان حاصل کرد. پس از تهیه رقت مورد نظر، با استفاده از یک تی و بصورت مارپیچ یا S شکل کف زمین را با محلول آغشته می‌کنیم. متناسب با رقت مورداستفاده و هدف ضدعفونی بایستی زمان ماند رعایت گردد. برای استفاده متداول از محلول می‌توان رقت 1 درصد (10 میلی لیتر در 990 میلی لیتر) از آن را در مدت زمان 5 دقیقه استفاده کرد. توجه شود که در طول مدت ضدعفونی سطح بایستی از رفت‌وآمد و آلودگی سطح جلوگیری کرد.
موارد مصرف: ضدعفونی کف و دیوار در بیمارستان‌ها (اتاق عمل، اتاق‌های ایزوله، بخش‌های عفونی، اتاق نوزادان و...)، سرویس‌های بهداشتی، میز کار، صندلی، وان حمام، سطوح کاری در آزمایشگاه‌ها، سطوح آمبولانس، سطوح غیر بحرانی دستگاه‌ها و تجهیزات در مراکز پزشکی، هتل ها و صنایع غذایی
احتیاطات: از تماس با پوست و چشم و لباس جلوگیری شود. در جاهایی که تهویه مناسب دارند استفاده شود. لوازم حفاظت فردی پوشیده شود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شرکت کیمیا سوشا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.