ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 25 تیر 1396 14:31

گروه نوین محاسب سیستم

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 25 تیر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
احتراماً باستحضار میرساند گروه نوین محاسب سیستم با همکاری شرکتها و موسسات مجرب و دارای دانش فنی و تخصصی تاسیس گردیده است و با تغییر نگرش، از تفکر سنتی متکی به مدیریت تک بعدی به تفکر سیستمی ، بسیار کارآمدتر آماده ارائه خدمات مشاوره مالی و سرمایه گذاری انواع کسب و کارها با ساختاری متفاوت گردد و این یک امتیاز ممتاز محسوب میگردد.
بیش از سه دهه فعالیت مستمر و در عین همیاری، کمال صداقت و امانت داری نسبت به بکارگیری ابزارهای مالی جهت سیستم گذاری امور مالی ، اداری ، مدیریتی و سرمایه گذاری (موسسان، مدیران شرکتها و بنگاههای اقتصادی) مطابق با شرایط کسب وکار کارفرمایان اقدام تا با رفع تامین اعتبارات کوتاه مدت به رشد، موفقیت و توانایی برای ادارۀ کسب و کار در درازمدت جهت ایجاد ساختار سرمایۀ صحیح بهره مند گردند و این به اندازۀ مدیریت دیگر بخش های یک کسب و کار اهمیت دارد و برای شرکت های در حال رشد حائز اهمیت و صادق می باشد .

اهمیت امورمالی در جامعه : توانایی امورمالی بر شکوفا کردن سیاست های مالی و اداری مدیریت بنگاه های اقتصادی کاملاً مشحص شده است و همه اذان به آن دارند . صورتهای مالی نشان دهندۀ وضع مالی ، قدرت کسب درآمد و جریان نقدی هستند گزارشات مالی، برای معاملات مهم جنبۀ حیاتی را دارند. حسابداری یک امر قطعی برای ثبت دارائیها ، بدهیها ، درآمدها و مخارج است .
اما تفکر سیستمی ، به قواعد و روشهای ساختن یک پندارۀ مشترک ، مدلهای ذهنی ، یادگیری تیمی و خبرگی فردی همانند یک هنرمند نیاز دارد تا ظرفیت آن از بالقوه به بالفعل درآید . ساختن یک پندارۀ مشترک تعهدی را نسبت به درازمدت پرورش می دهد و تفکر سیستمی ظریف ترین جنبه سازمان یادگیرنده را قابل درک می سازد راه جدیدی که افراد خود، و جهانشان را ادراک می کنند در قلب یک سازمان یادگیرنده یک تغییر دهنده قرار داده میشود . یک سازمان یادگیرنده مکانی است که در آنجا افراد بطور مستمر در حال کشف هستند که چگونه واقعیت خود را خلق می کنند و چگونه می توانند آنرا تغییر دهند .
همانگونه که ارشمیدس گفت : یک اهرم نسبتاً بلند به من بدهید تا به تنهایی جهان را حرکت دهم .
اینک گروه نوین محاسب سیستم افتخـار دارد که ضمن اعلام آمادگی جهت تامین نیازمندیهای آن سازمان محترم در گام نخست بمنظور طراحی و استقرار سیستم های جامع مالی ، اداری ، صنعتی ، مدیریت های جهانی، آموزش و ارتقای توانمندیهای نیروهای انسانی و بروزرسانی مکانیزه شبکه ایی متمرکز یا با پراکندگی جغرافیایی و بکارگیری نرم افزارهای حسابداری مالی ، مدیریت انبار ، تولید ، فروش ، خدمات پس از فروش ، خزانه داری ، حقوق و دستمزد ، تدارکات داخلی ، دارائیهای ثابت و اتوماسیون اداری متناسب با عملكرد واحد اقتصادي فعالیت متمرکز و موثر خود را استوار نماید.
و در گام دوم به منظور ارائه مشاوره سرمایه گذاری و سرمایه پذیری ، ارزیابی ریسک و بازدهی ، تامین مــالـی پروژه ها ، تامین اعتبار طرح های توسعه ای و زیربنائی ، خدمات مشاوره ای خود را در اختیار آن مدیریت محترم قرار دهد.

با تقدیم احترام رضا نوین
گروه نوین محاسب سیستم

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
رضا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.