ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 05 خرداد 1395 07:32

عروس خانوم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
مراسم عروسی بزرگترین و مهمترین اتفاقی است که در زندگی هر فرد می‌افتد. به همین خاطر باید با سلیقه شما و طراحی‌هایی که می‌پسندید هماهنگ باشد. برگزاری مراسم عروسی موفق نیازمند صرف وقت، انرژی و همچنین مدیریت دقیق است.
از سوی دیگر وجود محدودیت‌های مکانی و زمانی وهزینه‌بر بودن باعث برهم خوردن تمرکز لازم و بالا رفتن استرس قبل ار مراسم می‌شود. شما می‌توانید تمام خدمات دهندگان مجالس و مراسم را در وب سایت عروس خانم بصورت آنلاین مورد برسی و بازدید قرار دهید تا با دیدی کامل و جامع انتخابی بهتر داشته باشید.
این وب سایت در تابستان سال 1394 توسط افراد تحصیل کرده و دارای سابقه در زمینه های فناوری اطلاعات، مدیریت، تبلیغات و ... تاسیس گردید تا با توجه به تجربه و شناختی که در زمینه برگزاری مراسم و تشریفات داشته بتوانند خدماتی هرچه بهتر و با کیفیت بالاتر در این حوزه را به شما هموطنان عزیز ارایه نماید.
در همین راستا وب سایت عروس خانم مقالاتی را در زمینه های سلامت، زیبایی، آشنایی با مراسم های مختلف، لوازم مورد نیاز مراسم و ... آماده می کند. لازم به ذکر است که تمام مقالات یاد شده یا نوشته شده توسط نویسندگان عروس خانم بوده یا بطور کامل از منابع خارجی بروز ترجمه و نگارش شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
amir
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.