ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

جمعه, 27 تیر 1393 07:18

آموزش تار ، سه تار ، دف با تخفیف ویژه

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 29 تیر 1393
استان :تهران
شهر :tehran
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

تمام کلاسهای موج در تایم کلاسی صبح دارای تخفیف ویژه می باشند

بعضی از کلاسها در فصلهای بخصوص خود دارای تخفیف می باشند لطفا جهت اطلاع از تخفیفات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای شرکت در کلاسهای موسیقی موج هم اکنون میتوانید جهت هماهنگی و سوال از نحوه و شرایط برگزاری کلاسها با شماره 44122915 تماس حاصل فرمایید.

دوره های عمومی عبارتند از:

1. دَفّ ، یکی ازسازهای کوبه‌ایدرموسیقی ایرانیاست که شامل حلقه‌ای چوبی است که پوست نازکی بر آن کشیده‌اند و با ضربه‌های انگشت می‌نوازند. این ساز ازسازهای ضربیایرانی شبیه بهدایرهولی بزرگ‌تر از آن و با صدای بم‌تر است. چنانکه از کتاب‌های موسیقی و نوشته‌ها و اشعار بر می‌آید ، دردوره اسلامیایران ، این ساز برای پشتیبانی از ساز و حفظ وزن به کار می‌رفته و رکن اصلی مجالس عیش و طرب و محافل اهل ذوق و عرفان بوده که قوالان هم با خواندن سرود و ترانه آن را به کار می‌بردند. در کتاب‌های لغت در معنی دف یا دایره می‌نویسند: آن چنبری است از چوب که بر روی آن پوست کشند و بر چنبر آن حلقه‌ها آویزند. در قدیم برای آنکه طنین بهتری داشته باشد روی دف پوست آهو می‌کشیدند.

2. تاراز سازهای زهی و ایرانیاست که بازخمهنواخته می‌شود. تار درایرانو برخی مناطق دیگرخاورمیانهمانندافغانستان ، تاجیکستان ، جمهوری آذربایجانوارمنستانوگرجستانو دیگر نواحی نزدیکقفقازبرای نواختن موسیقی کلاسیک این کشورها و بخش‌ها رایج است واژه تار خودش در فارسی به معنی رشته است. هرچند که ممکن است معنی یکسانی در زبان‌های تحت تاثیرفارسیو یا دیگرزبان‌های ایرانیتبار مثلکردیداشته باشد. این باعث شده است که کارشناسان ایرانی بر این باور باشند که تار ریشه مشترکی میان همه اقوام ایرانی تبار در جایی که از سویایرانیکابا قاطعیت به نام قاره فرهنگی ایرانیان نامیده شده دارد


3. سه‌تارازسازهای زهیومضرابیموسیقی ایرانیاست که آن را با ناخنانگشت اشارهٔدست راست می‌نوازند. این ساز ، دارای ۴ سیم از جنسفولادو برنج است که به موازات دسته ، از کاسه تا پنجه کشیده شده‌اند. سه‌تار دارای ۲۶ پردهٔ قابل حرکت از جنسروده‌یحیوانات یاابریشماست. صدای آن ظریف و تو دماغی و تا حدودی غمگین است و وسعت صوتی آن نزدیک به ۳اکتاواست.
برای دیدن ادامه کلاسها به لینک زیر بروید

http://mowj-group.ir/index.php/2013-05-2 6-10-40-49/2013-05-26-10-41-21/1119-2014 -02-28-13-48-07


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
moslem
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.