ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 27 مهر 1395 17:11

دستگاه نوشابه ریز آسان نوش fizz saver اصل (فروشگاه جهان خرید)

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
همیشه باز کردن درب بطری نوشابه و استفاده از آن باعث از بین رفتن گاز بقیه نوشابه می شود و همچنین اگر که نوشابه را در پارچ بریزیم که این مشکل بیشتر بوجود می آید.یک وسیله پرکاربرد و جالب برای سرو کردن نوشابه و مایعات را به شما پیشنهاد می کنیم.دستگاه آسان ریز نوشابه fizz saver هر نوشابه ای را شیر دار می کند و شما می توانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید.مهمترین ویژگی این محصول حفظ گاز و کیفیت نوشابه است که بوسیله این دستگاه گاز نوشابه از بین نرفته و حفظ می شود.دستگاه نوشابه ریز fizz saver یک وسیله متفاوت در منزل شماست که هر روز می توانید با آن سر و کار داشته باشید.این محصول در بسته بندی اصلی و اورجینال تقدیم شما می شود.
ویژگی های دستگاه آسان نوش نوشابه: jahankharid[at]
جنس: این محصول از جنس فایبرگلاس (پلاستیک) فشرده شده ساخته شده است.
ابعاد: 15 سانتی متر طول * 15 سانتی متر ارتفاع * 9 سانتی متر پهنا
وزن: 150 گرم
رنگ: قرمز
متعلقات: دستگاه آسان ریز + واشر آب بندی + سوزن تخلیه هوا
طریقه استفاده از دستگاه آسان ریز نوشابه:
شما کافی است که درب نوشابه را باز کرده و دستگاه را سر نوشابه بپیچانید تا کاملا بسته شود (می توانید از واشری که همراه بسته است استفاده کنید تا نشتی نداشته باشید).سپس نوشابه را بر می گردانید و با باز و بسته کردن شیر هر مقداری که می خواهید نوشابه را درون لیوان ریخته و نوش جان می کنید!! شما در مهمانی های خود می توانید نوشابه را با این دستگاه به مهمانان خود ارائه دهید که بسیار شیک و مجلسی می باشد.در صورتی که به هر دلیلی از این پایه نوشابه ریز راضی نبودید می توانید تا 7 روز این محصول را بازگردانید و مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید.
روش خرید:به سايت ما www.jahankharid.ir مراجعه كرده و روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید.يا جهت ثبت سفارش با تلفن 09352297035 تماس حاصل فرماييد.
روش هدیه دادن این محصول:شمامیتوانیددرقسمت آخرفرم ثبت سفارش هزینه محصول رابصورت نقدی پرداخت نمایید ودرقسمت پیغام یک جمله برای کسی که دوستش داریدبنویسید تامااین محصول رابصورت کادوبرای ایشان ارسال نماییم.
telegram.me/jahankharid
120,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مرتضی جهانیان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.