ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 07:08

نرم افزار مدیریت مجتمع مسکونی و تجاری

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
راهکار جامع مدیریت مجتمع های مسکونی، تجاری، شهرک ها و مراکز خرید

" امروزه انجام بسیاری از امور مدیریتی و فرآیندهای مرتبط با آن، مستلزم در اختیار داشتن سیستم هایی تخصصی و جامع می باشد. مدیریت مجتمع های مسکونی، تجاری، شهرک ها و مراکزخرید نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با توجه به اثر گذاری آن بر کیفیت زندگی و کسب کار بسیاری از مردم، اهمیت ویژه ای نیز پیدا می کند."

نرم افزار مدیریت مجتمع سما تنها یک نرم افزار شارژ ساختمان و یا نرم افزار حسابداری مجتمع نبوده و پس از ۱۰ سال دریافت بازخورد از مدیران و اعضای هیات مدیره مجتمع ها، توسعه و بهبود آن، به عنوان تنها راهکار جامع نرم افزار مدیریت مجتمع های مسکونی، تجاری، شهرک ها، پاساژها و مراکز خرید، طیف وسیعی از عملیات های مالی، مدیریت منابع انسانی، حقوق و دستمزد پرسنل و پیمانکاران، مدیریت قرارداد ها، موجودی انبار، نگهداری تاسیسات و غیره را در بر میگیرد. این سیستم به عنوان ابزاری کارآمد برای مدیریت و نگهداری مجتمع های کوچک و بزرگ، بر کیفیت ارائه خدمات توسط هیات مدیره خواهد افزود.
" ما در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار داده‌ایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم. به همین منظور تیمی از سازندگان و اعضای هیات مدیره مجتمع های تجاری، مسکونی و مراکز خرید به عنوان سرمایه گذار و مشاور در کنار ما قرار گرفتند تا موثر تر به نیازمندی های مشتریان خود پرداخته و راهکارهایی متناسب با شرایط آنان در اختیارشان قرار دهیم."

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
Sama
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.