ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 24 خرداد 1395 06:15

سامانه مدیریت عملکرد خانواده

رتبه این آیتم
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
سامانه ی مدیریت خانواده یا Super Family Protector
این محصول جدید که سامانه ی مدیریت خانواده یا Super Family Protector نام دارد، دارای قابلیت های مهمی در حوزه ی مدیریت خانواده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، پس ما با ما همراه باشید.

چکیده ای از امکانات سامانه ی مدیریت خانواده SFP

- پشتیبانی از iOS نسخه ۹٫۰٫۲
- پشتیبانی از تمامی نسخه های اندروید
- مسدود سازی شماره تلفن های مزاحم
- مسدود سازی و فیلترینگ وب سایت های دلخواه
- قابلیت نمایش تمامی اتصالات دستگاه به مودم های وای واف
- مدیریت برنامه های نصب شده بر روی دستگاه های تلفن همراه، تبلت و …
- گزارش گیری از وب سایت های بازدید شده در بازه های زمانی مختلف
- مدیریت مصرف اینترنت و مشاهده ی میزان دانلود در بازه های زمانی دلخواه
- امکان مشاهده ی اطلاعات تلگرام، اینستاگرام و سایر نرم افزار های چت شبکه های اجتماعی
- ردیابی دستگاه های تلفن های همراه، تبلت ها و هر وسیله ای که به GPS مجهز باشد
- ارائه ی GPS به منظور نصب بر روی خودرو، دوچرخه، موتورسیکلت، حیوانات خانگی و … جهت رد یابی لحظه به لحظه
- سیستم مدیریت وسائل نقلیه (ناوبری) با قابلیت اعلام موقعیت مکانی، میزان سرعت حرکت فعلی، میزان مصرف سوخت، اعلام سر رسید سرویس های دوره ای وسائل نقلیه و …

*امنیت فضای مجازی
همیشه قبل از اینکه فرهنگ استفاده از تکنولوژی های جدید ارائه شود، خود آن محصول به بازار عرضه می شود و معمولاً با فراگیر شدنش نیز تبعات متفاوتی به بار خواهد آورد. سامانه ی مدیریت خانواده تلاش می کند با ارائه ی راهکار های مختلف، این فرهنگ را نهادینه کند. با استفاده از قابلیت “فیلترینگ و مسدود سازی وب سایت ها” می توانید از دسترسی فرزندان خود به وب سایت هایی که به زعم شما با فرهنگ و عقاید جامعه مغایرت دارد جلوگیری کنید. همچنین می توانید با دریافت گزارش هایی از وب سایت های بازدید شده و میزان دانلود در بازه های زمانی مختلف، مقدار ترافیک مصرفی اینترنت خود را نیز مدیریت کنید.

*نصب برنامه های مختلف
این روز ها دانلود و نصب اپلیکیشن های مختلف موبایلی بسیار ساده شده تا هر کسی به تنهایی بتواند در کم ترین زمان ممکن به انواع فروشگاه های اینترنتی برای دریافت برنامه و یا بازی مورد علاقه ی خود دسترسی داشته باشد. اما این سهولت کار، می تواند خطراتی را برای کودکانی به همراه داشته باشد که ممکن است از ماهیت برنامه و یا بازی که آن را دانلود و نصب می کنند اطلاعی نداشته باشند، اما با وجود قابلیت “کنترل برنامه های نصب شده” بر روی دستگاه تلفن همراه و یا تبلت ها، دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت چرا که می توانید برنامه های نصب شده را براحتی، از راه دور و بدون نیاز به خود دستگاه، متوقف و یا حذف نمایید!

*کنترل پیام ها و مکالمات
امکان بررسی پیامها، مکالمات دریافتی و ارسالی، مسدود سازی شماره تلفن های مزاحم و گزارش گیری از تمامی این بخش ها از جمله امکاناتی است که می توانید در این بخش از سامانه ی مدیریت خانواده به آنها دسترسی داشته باشید. با این قابلیت امکان مدیریت ارتباطات فرزندان شما در زمینه ی ارسال پیام و یا برقراری مکالمه میسر خواهد بود تا از امنیت این ارتباطات اطمینان حاصل کنید.

*مدیریت وای فای
با این قابلیت می توانید لیست کاملی از تمامی اتصالاتی که دستگاه مورد نظر با مودم های وای فای اطراف خود برقرار کرده را مشاهده کنید.

*شبکه های اجتماعی
در حال حاضر با استفاده از سامانه ی مدیریت خانواده SFP می توانید علاوه بر اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی که تا پیش از این به آنها دسترسی داشتید، به پیام های دریافتی و ارسالی تلگرام و همچنین تصاویر ارسالی و دریافتی در اینستاگرام نیز دسترسی کاملی داشته باشید، تا با استفاده از آن بتوانید بر امنیت و سلامت ارتباطات فرزندان خود در فضای مجازی، بیش از پیش اشراف داشته باشید.

*ردیابی دستگاه های تلفن همراه و وسائل نقلیه (ناوگان حمل و نقل)
این امکان یکی از پر کاربرد ترین قابلیت هایی است که می تواند نیاز های افراد مختلف را در جایگاه های اجتماعی و شغلی متفاوت، مرتفع سازد. با تهیه ی GPS های سامانه ی مدیریت خانواده می توانید تقریباً هر چیزی را ردیابی کنید. این جی پی اس ها می توانند بر روی خودرو، موتور سیکلت، دوچرخه و یا حیوانات خانگی تعبیه گردند و موقعیت لحظه به لحظه ی خود را برای شما ارسال کنند. موارد کاربرد این قابلیت، طیف گسترده ای دارد که می تواند شامل استفاده برای خودروهای شخصی، سرویس های حمل و نقل موجود در اداره ها، کارخانه ها، سازمان ها، انواع مجموعه های کاری که به ناوگان حمل و نقل مجهز هستند، وسائل نقلیه ی مربوط به بازاریابان، تلفن همراه فرزندان، تلفن همراه افراد سالخورده ای که نیاز به مراقبت های همیشگی دارند و …

این قابلیت علاوه بر تضمین امنیت، در مورد وسائل نقلیه ای همچون خودروها امکانات بی نظیر دیگری نیز در اختیار شما قرار می دهد که عبارتند از:

– نمایش میزان سرعت حرکت در لحظه ها و بازه های زمانی دلخواه

– امکان تعریف سرعت مجاز و غیر مجاز برای وسائل نقلیه

– اعلام سررسید سرویس های دوره ای خودروها

– اعلام میزان مصرف سوخت و مقایسه ی آن در بازه های زمانی مختلف

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
sfp
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.