ریال
يكشنبه 30 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 19 مرداد 1393 05:06

زبان انگلیسی و آمادگی آزمون آیلتس

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 20 مرداد 1393
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

با سلام


 


توضیحی مختصر در خصوص کلاسهای اینجانب:


1. مدت هر جلسه نود دقیقه میباشد، (Both General English, and IELTS)


2. در کلاسهای عمومی زبان هر چهار مهارت (Listening, Speaking, Reading & Writing) تدریس می شود، مگر اینکه زبان آموز تمایل یا نیاز به یادگیری همه مهارت ها نداشته باشد.


3. محل برگزاری کلاس ها  در دانشگاه کاراد واقع در میدان هفت تیر، خیابان بهارمستیان می باشد. در صورتیکه زبان آموز امکان برگزاری کلاس در دفتر محل کار خود را داشته باشد،  بررسی های لازم به عمل خواهد آمد تا در صورت امکان کلاس در محل کار ایشان برگزار شود.


4. هزینه هر جلسه زبان عمومی برای یک زبان آموز 55000 تومان و برای دو زبان آموز 70000 تومان میباشد و هزینه هر جلسه کلاس آیلتس برای یک نفر 70000 تومان و برای دو نفر 90000 تومان میباشد .


5. درصورتیکه زبان آموز نیاز و تمایل به داشتن جلاسات متعدد داشته باشد، هزینه کلاسها به صورت هر 10 جلسه یکبار تسویه می گردد.  


6. یک هفته قبل از شروع برگزاری کلاسها زبان آموز هزینه هر 10 جلسه را یکجا (550000 تومان) از طریق کارت بانک پرداخت می نماید.


7. در صورت نیاز به کنسل کردن کلاس از جانب زبان آموز (حداکثر 2 جلسه از هر 10 جلسه)، ایشان موظف اند دست کم 48 ساعت قبل مراتب را اطلاع دهند، و اینجانب در صورت داشتن وقت آزاد جلسه جبرانی را برگزار خواهم کرد. در صورتیکه بنده کلاس را کنسل کنم، موظف خواهم بود زمان خود را با زمان زبان آموز هماهنگ نمایم.


8. تاریخ شروع و پایان هر دوره 10 جلسه ای در ابتدای هر دوره مشخص خواهد شد، و در صورت جابه جایی و یا کنسل کردن کلاس ها ، تمام جلسات در دوره زمانی میان این دو تاریخ مشخص تشکیل می گردد و نه پس از آن.


در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با اینجانب تماس حاصل فرمایید (09127613471)


 


 

550,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
Hashemi
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.