ریال
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 25 آذر 1394 03:27

انجام پایان نامه

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 25 آذر 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

موسسه پژوهشی دکتر تحقیق به دلیل همکاری با بهترین پژوهشگران و نخبگان داخلی و بیرون از ایران، آماده ارائه انواع خدمات دانشجویی اعم از مشاوره و انجام پایان نامه،انجام مقاله، تحلیل آماری، ترجمه تخصصی، ویرایش تخصصی مقالات isi توسط ویراستار انگلیسی الاصل و غیره، به شما عزیزان می باشد. خدمات قابل ارائه:
1.تجزیه و تحلیل های آماری و تحلیل های معادلات ریاضی چند هدفه (احتمالی - تصادفی- فازی و غیره ) با استفاده از نرم افزارهای تخصصی تمام رشته ها از قبیل نرم افزارهاو مدل های زیر: ، مدلهای اقتصادسنجی ، طراحی و اجرای پرسشنامه با نظر خبرگان حوزه تخصصی، تحلیل پوششی داده ها (DEA)، تصمیم گیری چند معیاره فازی ( FMCDM) و غیره. AMOS, LISREL, SPSS SYSTAT , SAS ,SPSS STATISTICA, SPLUS, JMP, MINITAB, MATLAB معادلات ساختاری(مدلهای علی-معلولی) ، مدلهای هوش مصنوعی ، الگوریتم های ژنتیک ، تحلیل های داده کاوی , غیره 
2.خدمات مقالات تضمینی ( ISIو ISC کنفرانس وکلاسی): تدوین ، ویرایش و ترجمه تخصصی ، پذیرش و چاپ تضمینی مقالات در ژورنالهای معتبر با ایمپکت فاکتور واقعی (گروه ما برای ژورنالهای سطح 2 به پایین کار مقاله و ویرایش تقبل نمی کند) 
3.مشاوره ، آموزش و همکاری در انجام پروپوزال و پایان نامه در تمامی رشته ها و گرایش ها (ارائه رایگان موضوع بر اساس جدیدترین مقالات ISI ، ارائه گزارش گام به گام و قسط بندی هزینه ، آموزش و مشاوره رایگان و کامل مراحل پژوهش ، اصلاحات رایگان در تمای رشته و گرایش ها) 
4.ترجمه فوری، تخصصی و تضمینی :با توجه به تنوع رشته ها و گرایش های دانشگاهی، ترجمه روان و فنی اصطلاحات و منطبق با فرمت ژورنالهای معتبر از اصول مهم اکسپت به حساب می آید، ما در دکتر تحقیق، با بهره گیری از مترجمان خبره در رشته ها و گرایش های مختلف، تمامی خدمات مرتبط با ترجمه را به صورت فوری و با تضمین اصلاحات تا آخرین مرحله ارائه خواهیم داد. 
5. ویراستاری مقالات توسط ویراستار انگلیس الاصل: با توجه به ارتباط گروه دکتر تحقیق با ویراستاران حرفه ای انگلیسی، آمادگی خود را برای ویرایش زبان انگلیسی مقالات در تمامی زمینه ها و فرمت بندی و بهینه سازی مقالات بر اساس ژورنالهای هدف، اعلان می دارد. لطفا روی ادرس ما در گوشه مطلب کلیک نمایید تا با سایت ما آشنا شوید.
drtahghigh[at]gmail.com


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
دکتر تحقیق
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.