ریال
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403

شنبه, 29 خرداد 1395 05:29

آموزش سخنرانی و فن بیان

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
نحوه سخنرانی در جلسات و اجتماعات:آغاز

یک شروع منحصر به فرد می‌تواند تصویر سخنرانی برجسته را در ذهن مخاطب حک کند. یک سخنرانی خوب همواره موقوف به یک آغاز قدرتمند و یک پایان بی‌نظیر است. زمانی که یک سخنرانی خوب آغاز می‌شود می‌توانید امید داشته باشید که خوب هم پیش خواهد رفت. شروع سخن باعث مهم نمودن سخن در نظر مخاطب می‌شود و از همه مهمتر باعث جلب نظر مخاطب در ابتدای سخن خواهد شد. همینطور یک آغاز مناسب با رعایت قواعد آغازین باعث می‌شود که سخنور نیز در شرایط مطلوبی قرار گیرد و آمادگی مناسبی برای ادامه سخن داشته باشد. شاید بتوان گفت که بسیاری از سخنوران بزرگ در آغاز تقریباً سخن را بر مخاطب تمام و معلوم می‌کنند و بقیه‌ی زمان سخنرانی را در پی تثبیت و تحکیم حرف زده شده در آغاز می‌باشند.
شروع در تحلیلی که مخاطب ارائه می‌دهد این اهمیت را داراست که می‌تواند تصمیم بگیرد آیا می‌خواهد پیگیر موضوع باشد یا خیر و این باور را در او تقویت می‌کند که مطالبی را که می‌شنود، راهگشای مسائل او هستند یا خیر. آغاز مهمترین مدخلی است که می‌تواند مهر تأئیدی باشد بر تحلیلهای جانبی مخاطب از سخنران. از این جهت بخشی از ساختار سخنرانی که حتماً باید نوشته و تمرین شود، همین آغاز است.
پیش از آغاز سخنرانی، سخنور حتماً باید مواردی را مد نظر داشته باشد:
شروع را حتماً بارها و بارها تمرین و تکرار کند:
در زمان شروع سخن به دلیل فضای حاکم بر شرایط ذهنی سخنور، باید از قبل به خوبی شروع را تمرین نموده که درگیر واژه‌پردازی و آرایش سخن نباشد و در ضمن باید با بیانی واضح و رسا و بدون شتابزدگی به ارائه‌ی سخن در آغاز بپردازد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.