ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 30 آبان 1396 13:06

مشاوره تیزهوشان

رتبه این آیتم
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
مشاوره تیزهوشان : مشاوره تحصیلی تیزهوشان با هدف قبولی در تیزهوشان صورت می گیرد.سرعت رشد و پرورش در کودکان مختلف متفاوت است.بعضی از کودکان از سرعت رشد بالایی برخوردارند.یک کودک با شرایط طبیعی مراحل رشد را به ترتیب پشت سر می گذارد و رفتار او در مقاطع سنی مختلف متناسب با همان سن است.

داوطلبانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان نتیجه خوبی را کسب کنند می توانند از مشاوره برای تیزهوشان راهنمایی بگیریند

یکی از عواملی که باعث جلوگیری از ناراحتی و تنش های کودک می شود این است که برنامه ریزی برای تربیت و وظایف کودک براساس سن او باشد و بتواند پاسخگوی نیاز های او باشد.این کار باعث می شود شادابی و نشاط در فرزند ایجاد شود.

قبولی دز آزمون نیاز به تلاش زیادی دارد.اما در کنار تلاش زیاد نیاز به برنامه ریزی درست دارد ،مشاوره برای قبولی تیزهوشان نیاز به برنامه ها و تفکر درست برای رسیدن به تنیجه خوبی داررد.شما داوطلبان عزیز برای راهنمایی و مشاوره گرفتن در مورد قبولی در آزمون تیزهوشان می توانند با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس بگیرند.

اغلب والدین و معلمان در نحوه برخورد با کودک عاجز هستند و در این مورد سوال می پرسند.ما در مالیم گروه با برگزاری کلاس های تخصصی نحوه برخورد و رفتار با کودکان و همچنین بررسی فاکتورهای لازم برای تدوین یک برنامه ریزی متناسب با سن کودک به شما آموزش می دهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
kiyan
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.