ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

شنبه, 12 اسفند 1396 07:56

بازار فروش اختراعات ایران

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
بازار خرید و فروش اختراعات ایران,خرید و فروش اختراع,ثبت اختراع,فروش اختراع,لیست اختراعات,خرید اختراع,معرفی اختراع,خرید اختراع,فروش اختراع,سرمایه گذاری اختراع,فروش اختراعات به خارج از کشور,معرفی اختراعات ایران,بازار خرید و فروش اختراعات,خرید و فروش اختراعات,فروش اختراع مخترعین,سرمایه گذاری اختراع,Www.iranpatents.ir

امروزه با توجه به پیشرفتهای علم و تکنولوژی در صنایع مختلف و همچنین نیازهای روزافزون انسانهای عصر امروز که مانند عطشی ست که هرروز بیشتر و بیشتر می شود. و از طرفی مخترعین و نوآورانی هستند که در جهت رفع این عطش شبانه روز گامهای ارزشمندی برمیدارند.

اما نکته ایی که در اینجا مطرح است چگونگی شناسایی نیازهای انسان امروز و در نقطه ی مقابل جهت دهی موثر و اصولی به طرح ها و اختراعات مخترعین است . حال آنکه مخترعین و مبتکرین با مشکلات عدیده ایی مواجهند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیوه های نادرست معرفی طرح ها و اختراعات از سوی مخترعین و مبتکرین
نداشتن سرمایه لازم جهت تبدیل اختراع و طرح به محصول
نبود فضای مناسب و تخصصی برای معرفی اختراعات و طرحهای منحصر به فرد
عدم حمایت مادی و معنوی از این قشر در بین صنعتگران و مسئولین
غوطه ور شدن در روزمرگی های معیشتی و دور شدن از فضای ابتکار و نوآوری
سرخوردگی از تعدد اختراع که هیچکدام از آن ها به مرحله ی تولید و مصرف نرسیده است.
و دلایل متعدد دیگر که مانع از کسب درآمد مخترع و مبتکر می شود .

و اما IranPatents.ir (مرجع مخترعین) با شناسایی و درک این پتانسیل ارزشمند . اما درگیر مشکلات مذکور، بر آن شد تا با راه اندازی فضایی برای معرفی مخترعین این امکان را ایجاد کرد تا با معرفی موثر هر اختراع آن را تا تجاری سازی اختراع و در اصطلاح تبدیل اختراع و ابتکار به پول هدایت نماید.

خدمات IranPatents در سه بخش خلاصه میشود :

معرفی اختراعات ، ابتکارات و طرح ها در IranPatents
با معرفی موثر در فضایی تخصصی اختراعات و ایده و ابتکارات را در معرض دید صنعتگران ، سرمایه گذاران و مسئولین تصمیم گیرنده در سازمانها قرار دهد.

فروش محصولات دارای ثبت اختراع در وبسایت رسمی IranPatents
مخترعین و مبتکرانی که خود اقدام به تولید محصول نیز نموده اند که غالباً به صورت نیمه صنعتی و گاهی خانگی تولید میشود توسط تیم فروش حرفه ایی به فروش خواهد رسید تا دغدغه ی فروش محصول از ذهن خلاق مخترع و مبتکر دور شود و در مسیر خلاقیت

معرفی مخترعین متخصص در IranPatents
در این بخش مخترعین و افراد خلاقی که تخصص خود را در زمینه ی خاصی از صنعت به اثبات رسانده اند. و سوابق درخشانی دارند ، معرفی میشوند. تا صاحبان صنایع و کسانیکه نیازمند خلاقیت و ابتکار در ماشین آلات ، محصول همچنین به اجرا درآوردن طرح هایی که به ذهن خلاق افراد فاقد تخصص می رسد اما توان اجرا و امکانات لازم را ندارند. توسط افراد متخصص به اجرا درآید.

بی تردید دستیابی به آرمانهای موفقیت آمیز، ثروت آفرینی و آینده ایی شگفت آور ، مسیر پرفراز و نشیبی است که تنها در سایه ی قدم هایی همراه با دانش و تجربه و تخصص محقق می شود برای نیل به این خواسته ی مشترک ما و شما با ما همراه شوید...

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.