ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 08 بهمن 1394 16:28

طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی با دارکوب مهم

رتبه این آیتم
رتبه 4 در 2 رای از 1 تا 5
وب سایت :http://sitedar.com/

دارکوب فعالیت خود را در زمینه از سال 1381 آغاز نمود و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت برای سازمان ها، شرکت ها، دانشکده ها و دانشگاه ها، موسسات، شخصیت ها طراحی و برنامه نویسی نموده است. زبان تخصصی برنامه نویسی سمت سرور دارکوب PHP می باشد و در تمامی پروژه های خود از این زبان برنامه نویسی استفاده می نماید. دارکوب برای پیاده سازی پروژه های خود از سسیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستا شاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا، کتابخانه ها، فریم ورک های زبان PHP بهره می گیرد که البته در صورت نیاز قادر به پیاده سازی وب سایت از پایه با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP می باشد. دارکوب همچنین دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و گواهی رتبه 7 از شورای عالی انفورماتیک کشور را دارد و هم اکنون دارای 10 پرسنل طراح، برنامه نویس وسئو کار به صورت تمام وقت و حاضر در شرکت و 10 طراح، برنامه نویس و گرافیست نیز به صورت غیر حضوری با این مجموعه همکاری می نمایند. مورد خاصی که در شرکت دارکوب با سایر شرکت ها متفاوت است آن است که این مجموعه دارای نیروهای بازاریابی و بازرگانی نمی باشد و کلیه نیروهای این مجموعه طراح، برنامه نویس و یا متخصص سئو هستند و حتی پاسخ گوی تلفنی این مجموعه جزو گروه سئو کار این مجموعه می باشد. دارکوب حذف نیروهای بازاریابی و بازرگانی خود را به جهت کاهش هزینه تمام شده طراحی سایت انجام داده است و بازاریابی خود را بر ارائه خدمات با کیفیت با ارزان ترین قیمت ممکن بنا نهاده است و در کنار آن امور سئو را برای بازاریابی خود برگزیده است و سایت های این مجموعه هم اکنون برای کلیه کلمات کلیدی مربوط به "طراحی وب" صفحه اول گوگل می باشد. دارکوب دو وب سایت یکی http://sitedar.com وب سایت واحد طراحی سایت این مجموعه و دیگری http://joomir.com سایت دپارتمان هاستینگ دارد که برای اطلاعات و آشنایی بیشتر می توانید این سایت ها را بررسی و مطالعه نمایید.


خدمات


محدوده خدمات دارکوب شامل طراحی وب سایت، خدمات سئو و بهینه سازی سایت، ثبت دامنه و هاستینگ، پشتیبانی سایت های اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و برند سازی در محیط اینترنت می باشد.


مجوزها



  • مجوز فعالیت از سازمان نطام صنفی رایانه ای استان تهران

  • گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور

  • نماد اعتماد از وزارت بازرگانی


خط مشی شرکت


خط مشی شرکت جلب رضایت مشتریان خود می باشد و این مسئله مهترین دغدغه دارکوب است. دارکوب برای رسیدن به جلب رضایت مشتریان خود برنامه ریزی نموده است تا وب سایت های مشتریان خود را با کمترین هزینه ممکن ، بالاترین کیفیت و با بالاترین سرعت انجام دهد. همچنین دارکوب پس از دوره طراحی سایت با پشتیبانی به موقع وب سایت مشتریان خود تمام تلاش خود را برای رضایت بیشتر مشتریان خود می نماید زیرا هیچ بازاریابی بهتر است کسب رضایت مشتریان نیست. در حقیقت اعتقاد دارکوب بر آن است که در صورتی که شرکتی بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید بازاریابی خود را به درستی انجام داده است.


مدیر و موسس


موسس دارکوب احمد بالوی پور می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و برنامه نویسی سایت های اینترنتی فعالیت دارد. ایشان 2000 وب سایت طراحی شده در کارنامه و رزومه خود دارند و تخصص های اصلی ایشان برنامه نویسی PHP و سئو می باشد. احمد بالوی پور فارغ التحصیل رشته برق و مخابرات از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی می باشد که در همان سال های حضور در دانشگاه فعالیت خود را در زمینه طراحی وب آغاز نموده است.


لیست سایت های طراحی شده دارکوب


دارکوب 2500 وب سایت تا کنون طراحی و برنامه نویسی نموده است که در بخش زیر لیست برخی از این پروژه های انجام شده آمده است. البته برای رویت لیست کامل به روز شده پروژه های انجام شده می توانید به آدرس http://sitedar.com/blog/designed.html مراجعه نمایید.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مدیر سایت
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.