ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 17 آذر 1395 21:21

نرده چوبی

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
نرده های چوبی زیبایی خاص خود را دارند و چشم افراد مشکل پسند و دوستار طبیعت و دکورهای کلاسیک را نوازش می دهند.نرده های چوبی بسته به فضای داخلی ساختمان و طبق سلیقه مشتری طراحی و ساخته می شود. نرده‌ چوبي در مقایسه با دیگر انواع نرده ها، علاوه بر آنکه بعنوان حفاظ جهت ایمن سازی پله‌ ها مورد استفاده قرار مي‌ گيرند، به لحاظ ظاهري، باعث زیباتر شدن فضای ساختمان می شود.


ما به خوبی می دانیم بیشترین نگرانی شما و افرادی که قصد خرید نرده چوبی دارند در رنگ ، نصب محکم و قیمت گران می باشد ، این مسئله زمانی خود را نشان میدهد که شما بعد از خرید نردها باید به دنبال نصاب باشید ( یا خود شما نصاب دارید و یا اینکه فروشنده نرده ها شماره نصاب را به شما می دهند ) که برای شما نرده ها را به خوبی نصب کند.

معمولا نصاب ها، نرده های خام ( بدون رنگ ) را نصب می کنند و همچنین قیمت بسیاری از نصاب های نرده گران می باشد که این خود باعث افزایش هزینه شما می شود . اما مجموعه آرنیکا با داشتن متخصصین توانمند، پروژه را به صورت کامل برای شما انجام خواهند داد ،کار ما رنگ شده توسط نصاب شرکت نصب میشه و مشکل رنگ در محل رو نداره و از کثیفی در محل نصب جلوگیری می کنیم ، و همچنین این موضوع باعث می شود که در هزینه ها صرفه جویی بشود و این مسئله را هم در نظر بگیرید که نرده های چوبی آرنیکا 5 سال ضمانت تعویض دارد .

نرده های چوبی آرنیکا 5 سال ضمانت پس از فروش دارد که با خیال راحت می توانید در این بازه زمانی از این محصول استفاده نمایید ، ضمانت نامه شامل شل شدن نرده ها هم خواهد شد ، در صورتی که نرده ها شل شوند ما تضمین میدهیم که آن را گارانتی کنیم.
http://arnikafence.com/

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
arnikafence
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.