ریال
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

شنبه, 01 مهر 1396 13:22

مشاوره و ترخیص تخصصی کالا از تمامی گمرکات کشور

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
باسلام؛
گروه بازرگانی پدیده مقتدر ایرانیان دارای شماره ثبت 496611 می باشد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه صادرات ، واردات ،ترخیص کالا ،مشاوره در امور گمرکی ،ترانزیت داخلی و خارجی ،تخیله و بارگیری ،اخذ مجوزهای لازمه و حل تمامی دعاوی گمرکی می باشد.
دفتر مرکزی این واحد در تهران به نشانی خیابان آیت اله کاشانی ،مجتمع اداری و تجاری اترک واحد 311 به شماره تلفن : 6-02146092455 و همچنین این شرکت دارای دفاتر عملیاتی در بندرعباس ، بوشهر و خرمشهر می باشد.
این شرکت با کادری مجرب با سابقه طولانی و افتخار صدور دام برای اولین بار در کشور ، ترخیص فعال حداقل بیست کانتینر انواع توالت فرنگی ، شیرآلات ، کاشی و سرامیک از گمرکات بندرعباس و بوشهر در ماه در حال حاضر و همچنین همکاری با شرکت ها و کارخانجات معظمی همچون ایران خودرو در زمینه ترخیص و حمل کالا ، سنگین ماشین راهسازان در زمینه اخذ مجوز و ترخیص کالا ، آسان راه البرز در زمینه ترخیص کالا ، پاسارگاد صنعت باتری در زمینه واردات و ترخیص خطوط تولید ، راپکو در زمینه صادرات و بسیاری دیگر آماده همکاری و انجام فرامین است.
تمامی مراحل مشاوره ، خرید ، اخذ مجوز ، ترخیص و حمل کالا به صورت کاملا شفاف ، قانونمند و ایمن توسط کارشناسان زبده این شرکت انجام می پذیرد و تمامی مراحل از طریق وبسایت و تماس تلفنی قابل پیگیری می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
پدیده مقتدر ایرانیان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.