ریال
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 20 مهر 1396 19:54

شرکت نوآوران آرسس صنعت

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
شرکت آرسس صنعت مفتخر است در زمینه واردات و فروش قطعات صنعتی به ویژه بلبرینگ ها،رولبرینگ های صنعتی و کشاورزی مورد مصرف در صنایع مختلف من جمله فولاد،پتروشیمی ،کاشی سازی،سیمان،صنایع غذایی،صنایع نساجی خدمت رسان صنعت و صنعتگران عزیز باشد.

بنیان گذاران این شرکت با داشتن سالها تجربه در زمینه واردات و عرضه قطعات صنعتی من جمله بلبرینگ ، ریل و واگن ،……در تلاش هستند زمینه دسترسی صنعت گران و تولید کنندگان را به کالای اروجینال با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت فراهم آورند.

این شرکت در نظر دارد با بهره گیری از تجربیات، امکانات و توانمندی های دست اندرکاران خود و همچنین استفاده از منابع بسیار قوی در سرتاسر دنیا جهت ارتباط با تولید کنندگان برتر و صاحب نام جهان همچون (SKF، FAG، Timken، INA،THK ،FYH،NSK NACHIو…)به منظور تامین نیازهای بازار و خدمات بهتر به مشتریان عزیز تلاش نماید.

هم اکنون نیز این شرکت با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی آن لاین افتخار دارد در خدمت همکاران و صنعتگران کشورمان باشد.

اهداف و رسالت شرکت آرسس:

با توجه به ورود بی رویه کالاهای تقلبی و بی کیفیت به کشورمان مشکلات و نگرانی بسیاری برای صنعتگران و تولید کنندگان کشورمان ایجاد گردیده که این امر موجب گشته شرکت های واردکننده قطعات صنعتی به ویژه شرکت آرسس تمامی اهداف خود را صرف اطلاع رسانی و ارائه کالاهای اروجینال قرار داده تا نیاز های مشتریان را برطرف نماید و با ایجاد بازاری شفاف ،کالاهای اروجینال وبا کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

کاربران سایت میتوانند جهت اطلاع از برینگ و ریل واگن های مورد نظر خود با ارسال درخواست استعلام از موجودی یا واردات محصول مورد نظر و قیمت آن مطلع گردند.

امید است تلاش های دست اندرکاران این شرکت گامی باشد جهت ارائه خدمات شایسته در جهت پیشرفت صنعت میهن عزیزمان ایران .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.