ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 02 مهر 1397 09:27

تدریس خصوصی زبان انگلیسی پیشرو

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
هدف ما از تدریس خصوصی زبان انگلیسی چیست؟
اهداف ما این است که شما را هرچه زودتر به سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی برسانیم. در حقیقت هدف ما را شما مشخص می کنید. کلاس های ما می توانند همه ی جنبه های یادگیری زبان را داشته باشند و شما می توانید نتیجه ای که به دنبال آن می گردید را مشخص کنید.

امتیاز ما برای کلاس های خصوصی چیست؟
کیفیت کلاس ها و تحقق بیشترین میزان یادگیری برای زبان آموز یکی از اهداف اصلی ماست. در موسسه زبان آموزان پیشرو اساتید با بروزترین متد های آموزش زبان آشنا هستند که این امر باعث می شود یادگیری زبان های مختلف بسیار آسان تر باشد.

مکالمه اولویت اکثر زبان آموزان است. ما نیز به این نیاز آن ها احترام گذاشته ایم و از اساتیدی کمک گرفته ایم که در صحبت کردن خود مانند اشخاصی هستند که به زبان مادری خود صحبت می کنند. این سطح از مهارت با زندگی در کشور های مختلف و تمرین زیاد برای مدرسین ما ممکن شده است، ما نیز می خواهیم زبان آموزان خود را به این سطح از مهارت برسانیم.

از چه متد هایی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده می کنید؟
برای معلمان استفاده از متد خاص در تدریس خصوصی زبان انگلیسی کار چالش برانگیزی است. در کلاس های عمومی بیشتر معلم از متدی استفاده می کند که با آن راحت تر است و توجه کمی به علایق دانش آموزان دارد. هر زبان آموز با متد خاص خودش بهتر یاد می گیرد، شاید یکی از بهترین متد ها برای یک زبان آموز پاسخگو نباشد. اساتید ما با استفاده از متد هایی که بیشترین میزان یادگیری را به دنبال داشته باشد سعی می کنند نیاز های زبان آموز را برطرف کنند.

نوآوری و تجربه
دو چیزی که بیشتر افراد در نظر می گیرند که آموزشگاه تجربه ی خوبی در تدریس داشته باشد. موسسه ی زبان آموزان پیشرو مدت هاست که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت می کند. ما سعی کرده ایم در کارهای خود نوآوری نیز داشته باشیم و از امکانات جدید و مناسب برای ارتقای سطح کار خود استفاده کنیم.

برای مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی و هم چنین آگاهی از شرایط و هزینه ها فقط کافی است از طریق شماره های موجود در این سایت با موسسه زبان آموزان پیشرو تماس حاصل نمایید

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.