ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 01 اسفند 1402 12:34

راه اندازی و نصب سیستم ارت الکترونیکی در شرکت کنزا صنعت

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
اتصال پین ارت با استفاده از سیم با حداقل سطح مقطع 2.5 میلیمتر مربع به بدنه و ستون فلزی ساختمان یا چاه ارت قدیمی یا میله راد.
اتصال نول محل نصب به پین نول(N) پریز.
اتصال فاز محل نصب به پین فاز (L) پریز.


نکته:
1-سیستم ارت الکترونیکی کنزا صنعت مجهز به سیستم تشخیص زمین است و در صورتیکه پین ارت به زمین متصل نشود، دستگاه ارت الکترونیکی روشن نخواهد شد.

2-سیستم ارت الکتورنیکی کنزا صنعت مجهز به سیستم تشخیص فاز و نول است، در صورتیکه محل سیم های فاز و نول به درستی نصب نشده باشد، ارت الکترونیکی روشن نخواهد شد.

مرحله دوم:
بهمراه ارت الکترونیکی مدل ATM VERSION LEVEL 2 یک کابل پاور ارسال می گردد که یک سمت آن متصل به ارت الکترونیکی است و سمت دیگر آن متصل به سرکابلی سه شاخه است. سرکابلی را به پریزی که در مرحله قبل بر روی دیوار نصب کرده اید، متصل نمایید.

در صورتیکه مرحله اول به درستی انجام شده باشد با قرار گرفتن کلید پاور در حالت روشن یا ON، سیستم ارت الکترونیکی روشن خواهد شد.

مرحله سوم: اتصال مصرف کننده به ارت الکترونیکی
در این مرحله مصرف کننده اصلی را به ارت الکترونیکی متصل نمایید، برای این منظور دو شاخه آنرا به پریز دو شاخه موجود بر روی ارت الکترونیکی متصل نمایید.

نکته:
در صورتیکه یو پی اس در محل موجود باشد، ورودی برق یو پی اس را به پریز خروجی ارت الکترونیکی متصل نمایید و سپس مصرف کننده نهایی را به یو پی اس متصل نمایید، در نتیجه برق ابتدا وارد ارت الکترونیکی و سپس وارد UPS و در نهایت وارد مصرف کننده خواهد شد.

مرحله چهارم: اتصال سیم ارت اضافه به مصرف کننده
بهمراه دستگاه ارت الکترونیکی مدل ATM VERSION LEVEL 2، سیم ارت بطول تقریبی1.5 متر ارسال می شود، یک سر سیم ارت به پین های ارت اضافی که با نام PEN مشخص هستند، متصل است، سمت دیگر سیم را یکی از پیچ های بدنه دستگاه مصرف کننده نهایی، متصل نمایید.

مرحله پنجم: تست
در این مرحله ولتاژ های نقاط و بخش های مختلف مصرف کننده را اندازه گیری می نماییم. بعنوان مثال در یک دستگاه خودپراز بانکی بخش های مختلف می تواند بدنه دیسپنسر، بدنه صفحه کلید مشتری(EPP)، بدنه پی سی یا کیس خودپرداز و بدنه کارتخوان می باشد.

1-اختلاف ولتاژ مابین بدنه های مختلف مصرف کننده با نول شبکه برق اندازه گیری شود. عدد اندازه گیری با ولتاژ کمتراز 0.5V مناسب است و در صورتیکه یو پی اس در مسیر نصب وجود داشته باشد، ولتاژ کمتر از 3V مناسب می باشد.

2-اختلاف ولتاژ بین بدنه مصرف کننده و بدنه فلزی ساختمان در اطراف مصرف کننده، اندازه گیری شود. عدد اندازه گیری با ولتاژ کمتراز 5V مناسب است.
برای مشاوره ، کسب اطلاعات فنی و خرید محصول
با شماره های زیر تماس بگیرید

812 633 88 021
302 808 26 021
925 808 26 021


آدرس: خیابان عباس آباد( بهشتی)، خیابان میرعماد، خیابان شانزدهم



info[at]kenzasanat.ir

aparat.com/kenzasanat

kenzasanat.co

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.