ریال

شنبه, 12 خرداد 1403 12:53

طراحی و ساخت چراغ های سفارشی toseafraz مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :جردن- بلوار نلسون ماندلا- کوچه تور- پلاک 8- واحد 6
تلفن :021-26204203
ایمیل : info[ at ]toseafraz.com
فرم و ساختار منحصر به فرد این نوع چراغ به لحاظ عدم محدودیت ابعادی و ارتفاع کم و مینیمال چراغ به همراه دیفیوزر یکپارچه و بدون درز دایره ای موجب تولید انحصاری این محصول توسط شرکت توسعه افراز هوراد در ایران شده است.
با توجه به کاربرد فراوان این محصول و استفاده از تکنولوژی به روز منابع نوری مورد استفاده در چراغ PILL MOON سبب تامین خواسته های طراحان و معماران جهت استفاده بدون محدودیت درنورپردازی دیزاین داخلی گردیده است.
این محصول در پروژه شوروم شرکت سازوکار با قطر 2/7 متر و با استفاده از منابع نوری STRIPE-LENZA-180 و دیفیوزر یکپارچه و بدون درز باریسول با بدنه آلومینیومی و با رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی به ضخامت 8 سانتی متر و با سیستم آویز تولید و اجرا شده است.
پروژه مجموعه سالن های زیبایی اپال شی
در این پروژه با توجه به پلان خاص معماری در فضای راهروهای ارتباطی و کرو بودن دیزاین داخلی نیاز به منابع نوری همسو با پلان و فرم از دغدغه های طراحی بوده است.
با توجه به پلان زیر مشاهده میگردد چراغ های طراحی شده منطبق بر حرکت فضای راهروها و تبعیت از عرض آن با لحاظ کردن فرم کرو در گوشه ها جهت هماهنگی با معماری داخلی طراحی شده است. در محل تقاطع راهروها ترکیبی از چراغ های pill moon و لوستر رینگی آویز با در نظر گرفتن میزان lux نوری مورد انتظار طراحی شده است. همانطور که مشاهده میگردد مهمترین مزیت چراغ های سفارشی در هماهنگی با فرم از منظر معماری می باشد که در این پروژه به خوبی جامه عمل پوشانده شده است.
پروژه ساختمان اداری اقتصاد بیدار
چراغ سفارشی مورد استفاده در این پروژه منطبق بر پلان جانمایی مبلمان اداری طرح و اجرا گردیده است. با توجه به فرم میزها و وجود ستون در این قسمت، طراح جهت یکپارچگی نورپردازی و استفاده از فرم نیم دایره در قسمت کانتر و فلاور باکس ها از چراغ U شکل جهت کاور کردن شار نوری یکنواخت افزون بر زیبایی خیره کننده بهره برده است. وجه امتیاز این مدل چراغ سفارشی در این پروژه شامل نورد یکپارچه قاب چراغ ، سیستم آویز و استفاده از دیفیوزر سراسری و بدون درز در کل مسیر چراغ می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.