ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

رضا احمدی

رضا احمدی

سه شنبه, 04 مهر 1396 12:55

جعبه بلندگو دزدگیر

معمولاً در دستگاههای دزدگیر، صدای قوی آژیر یک امتیاز بشمار می‌آید و اکثر مردم مایل هستند که صدای آژیر دزدگیر قوی باشد. ازاینرو بهتر است که از بلندگوهای بوقی جهت این کار استفاده شود ، و البته بايد بلندگو داخل يك جعبه فلزی با شكاف هاي لازم براي خارج شدن صدا محکم و آن را در بیرون ساختمان و در قسمت بلندی نصب نمود که دسترسی به آن به سادگی ممکن نباشد. مركز توليد و پخش سيستمهاي حفاظتي در ايران 09131153089
پنج شنبه, 31 فروردين 1396 06:02

چشم بارزانته

چشم دزدگیر چیست ؟ چشمی یا اشکار ساز حرکت یک نوع سنسور تشخیص دهنده حرکت است. سنسور هاي تشخيص دهنده حركت (Motion Detector) بر اساس پرتاب اشعه مادون قرمز و يا اشعه مايكرو ويو كار مي كنند و زاويه پرتاب؛ قدرت، حساسيت و دقت آن ها بر اساس نياز محل مورد استفاده متفاوت مي باشد. محدوده دید چشمی ؟ هر سنسور چشمی دارای یک حدوده دید است اما به طور کلی محدوده دید این نوع سنسورها در حالت نرمال در حدود 10 متر با زاویه دید 110 درجه است. سنسورهای چشمی به صورتی عمل می کنند که هرقدر فرد یا جسم محرک فاصله بیشتری با سنسور داشته باشد میزان حساسیت آن کمتر خواهد بود. نکته محل در رابطه با این سنسورهای این است که میزان حساسیت در قسمت وسط سنسور همیشه بیشتر از اطراف آن است. محل نصب چشمی ؟ محل نصب سنسورهای چشمی جهت دیدن یک ناحیه باید به گونه ای باشد که سوژه نسبت به سنسور در خط افق قرار گیرد. به همین علت معمولا محل نصب سنسور در کنار درب و یا محلهای ورود و خروج است. *****<< تنوع محصولات ما پاسخگوی تمامی نیازهای امنیتی شما خواهد بود >>***** مدیر فروش: 09131153089
دوشنبه, 11 بهمن 1395 07:56

پایه صنعتی دوربین مداربسته

پایه در دو نـــــــــــوع ثابت و گردان قابل بررسی می باشد : الف ) پایه های ثابت ب) پایه های متحرک الف ) پایه های ثابت در انواع و اندازه های متفاوت دیواری و سقفی با توجه به دید تصویر دوربین قابل انتخاب و نصب می باشند . عموماً پایه های گردان در فضاهایی که امکان دید وسیع را به وجود می آورد و همزمان می توان کنترل کلی بسیاری از قسمتها را بعمل آورد استفاده می شود. انواع پايه دوربين مداربسته را ازما بخواهيد بهترين كيفيت ، عالي ترين قيمت مركز توليد و پخش سيستمهاي حفاظتي در ايران ((محصولات بي كيفيت چيني را خريداري ننمائيد))
سه شنبه, 14 دی 1395 07:15

مجله حفاظتی

گيت فروشگاهيبا عملکرد خاص خود ، امنیت بالایی را برای انواع فروشگاه ها مهیا می کند.در صورت خروج پوشاک و محصولات از مغازه، گيت فروشگاهيبه سرعت سوت میکشد و صاحب فروشگاه از این اتفاق مطلع می شود.

تگ و لیبل امنیتی قلب سیستم گیت فروشگاهی بوده و انتخاب مناسب آن تاثیر مستقیمی در کاهش سرقت دارد .زمانی که از صاحبان فروشگاههای مجهز به دزدگیر فروشگاهی پرسیده میشود که از چه نوع تگی میخواهید استفاده کنید ،همواره پاسخ کوچکترین است. انتخاب" تگ کوچک" ممکن است بزرگترین اشتباه در تأمین امنیت محصولات باشد.این انتخاب اثر بخشی گیت فروشگاهی را ضعیف میکند.تگ بزرگتر بهتر است !!!

متفاوت باشید !!! وقتی هزینه می کنید ، بهترین ها حق شماست.

مدیر فروش: 09131153089

دوشنبه, 04 آبان 1394 09:07

سیستم اعلام سرقت چیست؟

دزدگیر دستگاه الکترونیکی است که پس از ورود فرد متجاوز به منطقه تحت حفاظت فعال شده و عکس العمل های لازم را نشان می دهد. این عکس العمل ها از به صدا در آوردن آژیر تا تماس تلفنی و یا اقدام به باز و بسته کردن درب ها می تواند باشد.

دستگاه مرکزی که نام علمی آن کنترل پنل است مغز سیستم اعلام سرقت به شمار می رود.تمام عملکرد اجزای سیستم را کنترل می کند و فرامین لازم را صادر می نماید.

تلفنن کننده دستگاهی است که تعدادی شماره تلفن دلخواه به آن می دهید تا زمانی که آژیر دزدگیر به صدا در آمد، دستگاه با آن شماره ها تماس گرفته و صدای آژیر یا در بعضی مدلهای پیشرفته تر پیام از پیش ضبط شده خودتان را پخش کند.

سنسورها فضای مقابل خود را تحت نظر میگیرند، چنانچه حرکتی رخ دهد رله داخل چشم، برای چند ثانیه قطع می شود و سیستم مرکزی آژیر را به صدا در می آورد. چشم ها که در بازار به رادار نیز معروف هستند انواع مختلفی دارند که چشم های مادون قرمز (PIR) یکی از رایجترین آنهاست.

*****<< تنوع محصولات ما پاسخگوی تمامی نیازهای امنیتی شما خواهد بود>>*****

 مدیر فروش: 09131153089

سه شنبه, 14 مهر 1394 12:47

چشم اعلام سرقت

چشم دزدگیر چیست ؟

 

سنسور چشمی یا اشکار ساز یک سنسور تشخیص دهنده حرکت است.

سنسور چشمی بر اساس امواج مادون قرمز فعالیت می کند. در درون سنسور چشمی عنصری به نام PIR وجود دارد که در صورت تشخیص هرگونه تغییرات حرکتی در محیط تحریک می شود. این سنسور بر اساس ارسال و دریافت مداوم امواج مادون قرمز تصویری از محیط را در خود حفظ می کند. در صورتی که حرکتی در محیط اطراف سنسور اتفاق بیوفتد سطح امواج برگشتی از محیط تغییر خواهد کرد و از این طریق سنسور می تواند تغییرات را شناسایی کند.

 

محدوده دید چشمی ؟

هر سنسور چشمی دارای یک حدوده دید است اما به طور کلی محدوده دید این نوع سنسورها در حالت نرمال در حدود 10 متر با زاویه دید 110 درجه است. سنسورهای چشمی به صورتی عمل می کنند که هرقدر فرد یا جسم محرک فاصله بیشتری با سنسور داشته باشد میزان حساسیت آن کمتر خواهد بود.
نکته محل در رابطه با این سنسورهای این است که میزان حساسیت در قسمت وسط سنسور همیشه بیشتر از اطراف آن است.

 

محل نصب چشمی ؟

محل نصب سنسورهای چشمی جهت دیدن یک ناحیه باید به گونه ای باشد که سوژه نسبت به سنسور در خط افق قرار گیرد. به همین علت معمولا محل نصب سنسور در کنار درب و یا محلهای ورود و خروج است.

 

 

*****<< تنوع محصولات ما پاسخگوی تمامی نیازهای امنیتی شما خواهد بود>>*****

 مدیر فروش: 09131153089

شركت حفاظتي سايا مفتخر است با ارائه قویترین و بروز ترین سیستم های ضد سرقت فروشگاهی با بالاترینکیفیت و مناسب ترین قیمت شما را در برطرف نمودن مشکلی به نام سرقت یاریدهد.

« سايااولين وتنهاترین شركت دارنده ي تايديه سلامت بدن در کشور »

انواع تگ و لیبل ضد سرقت جهت محصولات و کالاهای مختلف  ( تگ گلف ، تگ یوفو ، تگ صدفی,تگ پنسیل و …) در فرکانسهای RF , AM انواع مگنت جدا کننده , غیر فعال کننده و ملزومات سیستمهای ضد سرقت فروشگاهها

درصورت نياز به اطلاعات بيشتربا شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرماييد:

 

03112291748

03112286518

09131153089

یکشنبه, 26 آبان 1392 12:59

بانك سيستمهاي حفاظتي

 

شركت حفاظتي سايا

مفتخر است بعنوان دارنده اولين و كاملترين بانك اطلاعاتي سيستمهاي حفاظتي در منطقه مركزي كشورآمادگي خود را جهت هرگونه تبليغات تخصصي به شرح ذيل اعلام دارد:

 

·        تبليغ از طريق SMS

·        تبليغ از طريق ارسال كاتالوگ

·        برگزاري سمينارهاي تخصصي با دارا بودن 2سالن همايش در اصفهان

·        تبليغ كاتالوگ هاي شما در نمايشگاههاي تخصصي

·        تبليغ در خبرنامه ويژه تخصصي سيستمهاي حفاظتي  استان اصفهان

 

درصورت نياز به اطلاعات بيشتربا....

شماره  های تلفن :

09131153089

03112291739

03112291748

شماره پيامك:

30001300111111

پست الكترونيكي : info[at]sayasecurity.ir تماس حاصل فرماييد.

 

 

صفحه 1 از 2
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.