ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

آموزشگاه موسیقی پارت

آموزشگاه موسیقی پارت

سه شنبه, 21 مرداد 1393 05:54

آموزش ویلنسل توسط محمد غریبی

فارغ التحصیل هنرستان موسیقی و کارشناس موسیقی. ویلنسل را در سن 12 سالگی نزد کریم قربانی و سپس آیدین احمدی نژاد فراگرفت. وی در مستر کلاسهای آرام تالالیان شرکت داشته است و در سال های 1385 و 1386 در جشنواره موسیقی هنرستان ها مقام اول را کسب کرده است. او همچنین به نوازندگی در ارکستر صدا و سیما، ارکستر آکادمیک و ارکستر مجلسی تهران سینفونیا مشغول است.

کارشناسی نوازندگی موسیقی جهانی دانشکده ی موسیقی دانشگاه هنرتهران

موسیقی را از سال 1379 و با نوازندگی ساز گیتار نزد افشین ضیاییان اغاز نمود سپس نزد پویا محمودی به فراگیری نوازندگی گیتار هارمونی و مبانی موسیقی پرداخت و نزد محمد حسین حمیدی نیزبه فراگیری سرایش وهارمونی مشغول شد و دوره های او از کلاسیک را نزد اقای محمد رضا صادقی گذراند . او در سال 1385 وارد دانشگاه هنر شده و در رشته موسیقی به تحصیل پرداخت .

در این دوره گیتار را با علیرضا تفقدی، سینا خلج، فرزین طهرانیان، و تئوری موسیقی و هارمونی را زیر نظر شریف لطفی ، حمیدرضا دیبازر، اتابک الیاسی، مهدی قاسمی، و محمدرضا تفضلی فراگرفت.

وی در دوران تحصیل در هنرستان هنرهای زیبای کرج به همراهی چند تن از دوستانش گروهی تشکیل داد که در ان وظیفه ی اهنگسازی خوانندگی و نوازندگی را عهده دار بود و به اجرای چند کنسرت اقدام نمود .
اجراهای عام :
شهریور 1384 هنرستان هنرهای زیبای کرج
اذر 1385 مجموعه فرهنگی میلاد کرج
ابان 1386 فرهنگسرای کوثر شهر کرج
اهنگسازی و نوازندگی برای چند نمایش از جمله ساحر درون به کارگردانی رضا اخی و سالوس به کارگردانی ایمان پولادوند و نوازندگی برای گروه های مختلف و ضبط های استودیویی از دیگر سوابق کاری اوست .

او در سال 1389 وارد گروه کر شهر تهران شده و به عنوان خواننده باریتون در این گروه فعالیت می کند. وهم اکنون در گروه موسیقی هامان به نوازندگی خوانندگی و اهنگسازی پرداخته و  آلبوم خصوصی او بنام روزهای بی صدا  منتشر شده است .

سه شنبه, 21 مرداد 1393 05:50

آموزش سنتور توسط مجید کولی وند

فارغ التحصیل رشته نوازندگی سنتور در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر
نوازندگی سنتور را نزد آقایان سجادی فر و ثابت آغاز و برای تکمیل دوره های عالی زیر نظر اردوان کامکار به نوازندگی می پردازد. وی دوره های جواب آواز را با آقای ناصح پور آموخته است.

 

شرکت در کنسرت های متعدد در تهران و شهرستان ها از فعالیت های اجرایی وی می باشد. وی سرپرستی گروه موسیقی سنتی آیینه را بعهده داشته و در سال 1385 در جشنواره موسیقی محله با این گروه به کسب مقام سوم نایل شدند.
گروه ایشان در جشنواره گروه نوازی دانشکده موسیقی در سال 1387 مقام اول را کسب نمود و در همان سال از جشنواره موسیقی فجر کسب مقام سوم را کسب کردند.
مجید کولیوند در حال حاضر به تدریس در دانشکده موسیقی جامع علمی کاربردی مشغول است.

و در سال 1387 در جشنواره موسیقی فجر با این گروه به کسب مقام سوم نایل شدند

سه شنبه, 21 مرداد 1393 05:48

آموزش کیبورد توسط سعید خیرخواه

سعید خیرخواه موسیقی را از 13 سالگی با ساز ارگ آغاز کرد. پس از آن زیر نظر کلارا بوکوچوا و آلکس هاوانسیان پیانو را ادامه داد. وی تئوری موسیقی و مبانی آهنگسازی را زیر نظر مصطفی پورتراب، نادر مشایخی، و مارینا آغابیکیان فرا گرفت. در زمینه نوازندگی پاپ با گروه های متعددی همکاری داشته است.

سعید خیرخواه علاوه بر نوازندگی پیانو با موسیقی کامپیوتری و با نرم افزار هایی مانند Qubase و Sonar تسلط کامل دارد.

از 9 سالگی فراگیری ساز سه تار را نزد جلال ذوالفنون و مسعود شعاری آغاز کرد. با ورود به دانشکده موسیقی زیر نظر محمدرضا ابراهیمی و محمد فیروزی به نوازندگی عود پرداخت و نزد اساتیدی چون مصطفی کمال پورتراب، امین شهمیری، نصراله ناصح پور، امیر اسلامی، حسن ناهید، امیر اشرف آریان پور، بهروز همتی، داریوش طلایی، و داریوش پیرنیاکان به تکمیل معلومات موسیقی خود پرداخت. وی همچنین در مستر کلاس استاد حسین علیزاده در سال 1390 شرکت داشته است.

وی از استاد جلال ذوالفنون گواهینامه تدریس دریافت کرده و عضو کانون مدرسان خانه موسیقی می باشد.

هوتن شرف بیانی با گروه سایه در کنسرت سال های 1389 و 1390 در تالار رودکی و گروه نغمه مهر بعنوان نوازنده عود همکاری داشته است. علاوه بر ضبط آثار موسیقی برای گروه های موسیقی، ضبط CD آموزشی تار وسه تار از کارهای ایشان است.

دوشنبه, 20 مرداد 1393 06:35

آموزش ویلن توسط آذین نصرتی

از 11 سالگی موسیقی را با ساز ویلن نزد مازیار ظهیرالدینی آغاز نمود. با ورود به دانشکده موسیقی دانشگاه هنر به تکمیل نوازندگی ویلن پرداخت و همزمان از اساتیدی چون محمدرضا تفضلی، شهرام توکلی برای آهنگسازی، مهدی قاسمی برای سلفژ و کاوه الهامیان برای پیانو استفاده نمود.

وی علاوه بر اجراهای متعدد تکنوازی و دونوازی در دانشکده موسیقی، بعنوان نوازنده ویلن با ارکسترهای مختلفی همکاری داشته است. از آن جمله می توان از اجراهای سال 1388 و 1389 با ارکستر آکادمیا (فرید عمران)، ارکستر نوای صلح به سرپرستی محمد وجدانی و ارکستر دانشگاه تهران در سال 1385 نام برد. در حال حاضر آذین نصرتی بعنوان مدرس ویلن با آموزشگاه موسیقی پارت همکاری می نماید.

فارغ التحصيل کارشناسی نوازندگی ویلن از دانشگاه هنر - از 8 سالگی با موسیقی ارف آشنا شد و سپس به فراگیری ویلن نزد آقایان ارسلان کامکار، مازیار ظهیرالدینی، ابراهیم لطفی و علی جعفری پویان پرداخت. موسیقی ایرانی را نزد استاد علی تجویدی و هادی منتظری فراگرفت. وی از سال 1381 با ارکسترهای مختلفی مانند ارکستر سمفونیک دانشگاه تهران، ارکستر ملل، ارکستر فارابی و گروه کر شهر تهران همکاری داشته است.

نوازندگی را از سن 10 سالگی با ساز تنبک آغاز کرد و زیر نظر اساتیدی چون مهران امیر اصلانی، کامبیز گنجه ای، پژمان حدادی و ارژنگ کامکار به فراگیری آن پرداخت. و از سال 1385 ساز  تار را نزد عرفان گنجه ای و آیدین علیا نسب فراگرفت.

وی با گروه های مختلفی از جمله گروه آوای رود، بیان(شورانگیز)، باشا و ایل بعنوان نوازنده تنبک همکاری داشته است
همچنین کنسرت های متعددی با علیرضا قربانی، سالار عقیلی، سینا سرلک، و علی رستمیان اجرا کرده است.

شایان یزدی زاده مقام های زیادی را در جشنواره ها و مسابقات کسب نموده است:

  • شرکت در جشنواره موسیقی فجر به همراه گروه باشا
  • نفر برتر در جشنواره جوان سال 1386
  • شرکت در نخستین فستیوال گروه نوازی حوزه هنری در سال 1386 بهمراه گروه آوای رود و کسب مقام گروه برتر
  • کسب مقام دوم گروه نوازی در چهارمین جشنواره موسیقی دانشجویی در سال 1386
  • کسب مقام دوم در نخستین جشنواره گروه نوازی دانشگاه هنر 1387
  • گروه برگزیده دومین فستیوال گروه نوازی دانشجویان کشور 1390

 

وی علاوه بر کنسرت های متعدد در آلبوم های پریچهره، فکر و فریاد، سیه چشم، و چکاوک به نوازندگی تنبک پرداخته است.

هنر آموخته نزد اساتیدی چون: محمود فرهمند بافی، پژهام اخواص، پژمان حدادی، محمد فیروزی، کامران امید

سوابق هنری: همکاری مستمر با گروه خنیا به سرپرستی و خوانندگی پری ملکی همکاری با گروه های صنم، باربد(دانشگاه تهران) ، مهربانی، ایل، ماهان، مهتاب رو همکاری با خوانندگان: پری ملکی، محسن کرامتی، پوریا اخواص، حسین علیشاپور، وحید تاج، علیرضا وکیلی منش اجرای کنسرت های متعدد در ایران و کشورهای: آلمان، فرانسه، سوئیس، انگلیس،روسیه، الجزایر، بلژیک

نوازندگی در آلبوم های:

  • "شب آيينه های نور" ساخته ی اميرعباس ستايشگر و حسام اينانلو با صدای محسن کرامتی
  • "شبی با خيام" ساخته ی جلال اميرپورسعيد و بهرنگ بقايي با صدای پری ملکی
  • "اکنون" چند نوازی پيانو و سازهای کوبه ای

آبتین یغماییان متولد 1367 تهران فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره نوازندگی درامز را از 13 سالگی نزد استاد عین اله کیوان شکوه فرا گرفته است. همچنین مدتی نزد استاد همایون نصیری نوازندگی ساز کاخن را آموخت. وی به عنوان نوازنده ی مهمان سابقه ی همکاری با گروه دنگ شو و مدیوم و چندین گروه دیگر را داشته است .

ساخت موسیقی برای تاتر و مجموعه های تلویزیونی بخشی از سابقه ی کاری او بوده است. آبتین یغماییان هم اکنون به عنوان نوازنده ی درامز و کاخن گروه بمرانی با این گروه همکاری دارد.که حاصل این همکاری دو آلبوم با نام های "آسمان زرد و خورشید آبی" و "جورابهای لخت" است .

صفحه 1 از 2
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.