ریال
جمعه 28 ارديبهشت 1403

افرازش

افرازش

تلویزیون OLED سه بعدی فول اچ دی هوشمند LG مدل 55EG910 طراحی بسیار شیک ، مدرن و فوق العاده باریکی دارد . این تلویزیون دارای سیستم صوتی فراگیر Ultra Surround است که تجربه جدید از نوآوری و شکوه را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین در این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل webOS استفاده شده است که دارای رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال کاربردی است . به دلیل خم بودن تلویزیون زاویه دید در این تلویزیون بسیار عالی است یعنی یک زاویه دید گسترده بدون از دست دادن کنتراست و اعوجاج را به همراه دارد .
ویژگی های کلیدی این تلویزیون : تلویزیون هوشمند پشتیبانی سه بعدی دارای سیستم عامل webos2 کنترل جادوی-رنگ نقره ای طراحی پایه مدرن و ریبا این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-S است. طراحی بسیار زیبا و مدرن
ل ای دی سری های 6500 فیلیپس مجهز به سیستم عامل آندروید می باشند و طراحی آن به صورتی است که به صورت Ambilight(پخش نور) دو طرفه ساخته شده است. طول ان 126 سانتی متر می باشد و از گیرنده های جذاب کانال های خارجی و ایرانی در تلویزیون 50PFK6510 استفاده شده است. پردازشگر دو هسته ای هم یکی دیگر از دلایل عالی برای کارکرد عالی تلویزیون 50PFK6510 می باشد.تلویزیون های 50PFK6510 دارای موتور خاص Perfect Pixel HD برای ارائه ی تصاویر شفاف، اضافه کردن روشنایی و طراحی مدرن می باشند.این تلویزیون به شیوه ای براق و نقره ای طراحی شده است. پایه ی مرکزی این مدل همراه با قاب فوق العاده باریک سبب ایجاد نمای زیبایی از تلویزیون شده اند.
تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند 50 اینچ مدل 50JU7000 دارای قابلیت های بسیاری است که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد . این تلویزیون دارای تکنولوژی کیفیت تصویر 4K است که 4 برابر از تصاویر Full HD با کیفیت تر است . همچنین در تلویزیون 50JU7000 سیستم تقویت کننده کنتراست تعبیه شده است که باعث می شود روشنایی شگفت انگیزی را در تاریک ترین صحنه یک فیلم مشاهده کنید . یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این تلویزیون اتصال به دستگاه های خارجی از جمله موبایل و پخش محتوی داخل آن بر روی تلویزیون است . با استفاده از این قابلیت می توانید لحظات خوشی که با خانواده خود بر روی موبایل ضبط کرده اید را بر روی تلویزیون نمایش داده و نهایت لذت را ببرید .
تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K هوشمند مدل 50JU7000K ، سامسونگ فناوری خاصی را در حوزه رنگ‌پردازی برای تلویزیون UHD منحنی خود طراحی کرد که PurColour نام دارد. این فناوری طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها و پرده‌های رنگ را به تصویر می‌کشد که کاملاً نزدیک به زندگی واقعی است، و شما را به مقصود طبیعت نزدیک‌تر می‌کند. با وجود 8 میلیون پیکسلی که روی نمایشگر UHD ظاهر می‌شوند—یعنی چهار برابر نمایشگر Full HD—برای ایجاد تصاویر دقیق نیاز به نقاط تعدیل رنگ بیشتری دارید. تلویزیون‌های UHD قبلی حدود 27 نقطه تنظیم رنگ دارند، ولی فناوری PurColour این نقاط را به طور شگفت‌انگیزی تا 7 برابر افزایش می‌دهد. بدین ترتیب، رنگ‌ها و پرده‌هایی بوجود می‌آید که بسیار پررنگ‌تر و خالص‌تر هستند.
تلویزیون ال جی 50LF651V یک تلویزیون هوشمند با صفحه نمایش 50 اینچ است که با کیفیت تصویر فول اچ دی لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد . این تلویزیون که از قابلیت سه بعدی نیز بهره مند است از لحاظر کیفیت و کارایی به نسبت قیمتش بسیار مقرون به صرفه است . تلویزیون ال جی 50LF651V مناسب برای مصارف خانگی و اداری و یا محیط‌های با متراژ نسبتا بالا تولید شده است . در این تلویزیون از سیستم عامل webOS استفاده شده است . WebOS یک سیستم عامل مخصوص تلویزیون های هوشمند است، که فوق العاده کاربرپسند طراحی شده است و کار کردن با تلویزیون را دوچندان راحت می کند .
خصوصیات کلیدی نمایشگر LED Full HD با دقت تصویر (1920×1080) نمایشگر LED با وضوح تصویر بالا و روشنایی رنگ ها دارای موتور قدرتمند نمایش تصویر X-Reality مجهز به سیستم عامل محبوب آندروید ( گوگل پلی ، گوگل مووی ، گوگل موزیک ، جست و جوی صوتی و …) تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C مجهز به سیستم عامل محبوب آندروید تلویزیون های هوشمند سونی با استفاده از سیستم عامل آندروید امکان دسترسی شما به دنیایی از فیلم های جذاب روز، برنامه های تلویزیونی، موسیقی و یک عالمه برنامه های جذاب بر روی نرم افزار گوگل پلی را میدهند. که میتواند ساعت های شما و خانواده تان را سرگرم کند. همچنین میتوانید با تکنولوژی بکار رفته در این سری از تلویزویون ها با دستگاه های آندرویدی دیگر مثل موبایل ها و یا تبلت هاتون از اتصال بیسیم با تلویزیون لذت ببرید. تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C تصاویر خیره کننده، جزئیات تصویر بالا با موتور پردازشگر تصویر X-Reality™ ، یک تصویر فوق العاده و بدون نویز مشاهده خواهید کرد . این پردازشگر علاوه بر حذف نویز ، کیفیت و کنتراست تصویر تلویزیون را نیز بالا می برد که باعث می شود تصویر تلویزیون شما با جزئیات بسیار بالا و کیفیت رنگ واقعی به نمایش در بیاید . این فرایند را می توان به یک هنرمند یا ترمیم کننده حرفه ای شبیه کرد که با استفاده از شگرد های خود یک عکس یا نقاشی را به زیبایی واقعی و اصل آن برگردانده , عناصری را که از دست داده به آن بر می گردانند و مناطقی را که درخشش خود و یا روشنایی و جنب و جوشی را که پیش از این داشته اند از دست داده اند روتوش می کنند . این موتور در تلویزیون های سونی نیز همانند یک هنرمند توانا عمل می کند . تصاویر را آنالیز و مطالعه کرده و رنگ ها , تن ها و بافت های مناسب را به زیباترین و طبیعی ترین شکل ممکن برای آن انتخاب خواهد کرد . تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C سیستم صوتی کاملا بهینه شده سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C به شیوه ای بسیار نوین بهینه شده است. شما میتوانید فایل های صوتی، دیالوگ ها و سایر صدا هایی که پخش می شوند با وضوح بسیار بالا و با کیفیت عالی گوش دهید. همچنین حالت صدای فوتبال سونی طراحی شده است برای خلق هیجان حضور در استادیوم هنگام نمایش فوتبال که با استفاده از بسته بندی داده های آکوستیک این کار را انجام داده و لذت مشاهده فوتبال را برای شما چندبرابر می کند. همچین میتوانید با استفاده از پورت های موجود بر روی تلویزیون از بلندگو نیز استفاده کنید.
تلویزیون ال ای دی هوشمند 50 اینچ ال جی مدل 50LF6500 با قابلیت های بسیاری که دارد می توانید تمام انتظارات شما را از یک تلویزوین هوشمند برآورده کند . تلویزیون ال جی 50LF6500 از سیستم عامل webOS استفاده می کند که رابط کاربری بسیار ساده و عین حال کاربردی دارد . راه اندازی اولیه این تلویزیون بسیار ساده و جذاب است . همچنین با سیستم اشتراک گذاری هوشمند این تلویزیون قادر خواهید بود هر دستگاهی که قابلیت اتصال به تلویزیون از طریق هر کدام از ورودی ها را داشته باشد ، به تلویزیون وصل کرده و محتوی آن را به آسانی مشاهده کنید . لحظات خوشی که توسط موبایل خود ضبط کرده اید را همراه با خانواده خود بر روی تلویزیون 50 اینچ ال جی 50LF6500 مشاهده و نهایت لذت را ببرید . سیستم عامل webOS سیستم عامل webOS 0.2 ال جی زندگی شما را آسان نموده و یک تلویزیون با قابلیت های بسیار عالی و در عین حال با محیط کاربری ساده برای شما به ارمغان می آورد . با استفاده از این سیستم عامل می توان از حداکثر پتانسیل و قابلیت های یک تلویزیون به آسانی استفاده نمود . رابط کاربری این سیستم عامل بسیار ساده و عین حال کاربردی است . راه اندازی اولیه ، تنظیم تصویر ، صدا و سایر موارد در این تلویزیون با کمک سیستم عامل webOS به سادگی قابل انجام است . از کار با این سیستم عامل حتما لذت خواهید برد . تلویزیون ال ای دی هوشمند 55 اینچ ال جی مدل 55LF6500
تلویزیون سامسونگ 48 اینچ خمیده هوشمند مدل 48H6800 دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای مضاعف قدرتمند است که توسط آن یک تلویزیون هوشمند با عملکردی کامل تر و روانتر را تجربه خواهید کرد . این پردازنده که سرعت آن تا دو برابر بیشتر از پردازنده چهار هسته ای معمولی است، امکان جابه‌جایی سریع‌تر و راحت‌تر بین گزینه‌های مختلف به منظور انجام سریع‌تر چندین کار به صورت هم‌زمان جهت گشت و گذار در وب، جابه‌جایی بین محتویات مختلف و سایر موارد را فراهم می‌سازد . تلویزیونهای هوشمند انقلاب عظیمی در نحوه تماشای تلویزیون ایجاد کرده اند . دیگر مجبور نیستید هر برنامه ای که روی آنتن می باشد را نگاه کنید . شما می توانید برنامه های دلخواه خود را ضبط کنید یا هرموقع که خواستید تماشا کنید .
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.