ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 11 شهریور 1395 05:07

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 16 شهریور 1395
استان :کردستان
شهر :بانه
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
خصوصیات کلیدی

نمایشگر LED Full HD با دقت تصویر (1920×1080)
نمایشگر LED با وضوح تصویر بالا و روشنایی رنگ ها
دارای موتور قدرتمند نمایش تصویر X-Reality
مجهز به سیستم عامل محبوب آندروید ( گوگل پلی ، گوگل مووی ، گوگل موزیک ، جست و جوی صوتی و …)


تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C
مجهز به سیستم عامل محبوب آندروید

تلویزیون های هوشمند سونی با استفاده از سیستم عامل آندروید امکان دسترسی شما به دنیایی از فیلم های جذاب روز، برنامه های تلویزیونی، موسیقی و یک عالمه برنامه های جذاب بر روی نرم افزار گوگل پلی را میدهند. که میتواند ساعت های شما و خانواده تان را سرگرم کند. همچنین میتوانید با تکنولوژی بکار رفته در این سری از تلویزویون ها با دستگاه های آندرویدی دیگر مثل موبایل ها و یا تبلت هاتون از اتصال بیسیم با تلویزیون لذت ببرید.
تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C


تصاویر خیره کننده، جزئیات تصویر بالا

با موتور پردازشگر تصویر X-Reality™ ، یک تصویر فوق العاده و بدون نویز مشاهده خواهید کرد . این پردازشگر علاوه بر حذف نویز ، کیفیت و کنتراست تصویر تلویزیون را نیز بالا می برد که باعث می شود تصویر تلویزیون شما با جزئیات بسیار بالا و کیفیت رنگ واقعی به نمایش در بیاید . این فرایند را می توان به یک هنرمند یا ترمیم کننده حرفه ای شبیه کرد که با استفاده از شگرد های خود یک عکس یا نقاشی را به زیبایی واقعی و اصل آن برگردانده , عناصری را که از دست داده به آن بر می گردانند و مناطقی را که درخشش خود و یا روشنایی و جنب و جوشی را که پیش از این داشته اند از دست داده اند روتوش می کنند . این موتور در تلویزیون های سونی نیز همانند یک هنرمند توانا عمل می کند . تصاویر را آنالیز و مطالعه کرده و رنگ ها , تن ها و بافت های مناسب را به زیباترین و طبیعی ترین شکل ممکن برای آن انتخاب خواهد کرد .



تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C
سیستم صوتی کاملا بهینه شده

سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 50W800C به شیوه ای بسیار نوین بهینه شده است. شما میتوانید فایل های صوتی، دیالوگ ها و سایر صدا هایی که پخش می شوند با وضوح بسیار بالا و با کیفیت عالی گوش دهید. همچنین حالت صدای فوتبال سونی طراحی شده است برای خلق هیجان حضور در استادیوم هنگام نمایش فوتبال که با استفاده از بسته بندی داده های آکوستیک این کار را انجام داده و لذت مشاهده فوتبال را برای شما چندبرابر می کند. همچین میتوانید با استفاده از پورت های موجود بر روی تلویزیون از بلندگو نیز استفاده کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
افرازش
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.