ریال

غلامرضا کاظمی

غلامرضا کاظمی

شنبه, 25 مرداد 1393 18:31

فروش قفس تمام گالوانیزه

فروش قفس تمام گالوانیزه در متراژ های مختلف در سه طبقه دارای آبخوری نیپل و کود جمع کنی سینی بهترین کیفیت،سیستم تخم جمع کنی به صورت شیب توسط توری زیر پای مرغ و خروس که به هیچ وجه تخم زیر پای حیوون نمانده و از کثیف شدن و خورده شدن توسط خود مرغ و خروس جلوگیری میشود.سیستم دانخوری به صورت ناودانی تمام گالوانیزه در جلوی هر قفس که از تلفات دان و آلوده شدن آن کاملاً جلوگیری میکند و پرت دان به صفر میرسد.
سیستم کلی قفس کاملا به صورت جداشدنی میباشد که میتوان در صورت عدم استفاده باز کرده و در گوشه ی سالن گذاشت و حمل آن خیلی راحت تر می باشد.این مزیت در سالن هایی که ورودی آن امکان ورود قفس با ابعاد بزرگ را ندارد و یا سالن در زیرزمین بوده و امکان حمل قفس کلا سخت میباشد بهترین ویژگی این نوع قفس میباشد.
تمام گالوانیزه بودن این قفس از زنگ زدگی آن کاملا جلوگیری میکند.
توری زیر پای مرغ و خروس بعد از میله های فلزی روی آن توری پلاستیکی میباشد که از آسیب دیدن پای مرغ و خروس جلوگیری میکند که در قفس های توری فلزی این امکان وجود ندارد.حتی این ویژگی برای شست و شو و ضد عفونی کاملاً منطقی میباشد.
قیمت این نوع قفس از قفس های دیگر خیلی پایین تر بوده و از زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به بقیه قفسها برخوردار میباشد.این قیمت پایین هم به خاطر تولید صنعتی این قفس میباشد.
با خرید قفس از کیفیت و زیبایی و قیمت مناسب آن شگفت زده خواهید

فروش جوجه ی یک الی چهار ماهه و بالغ لهستانی کاکل سفید درجه 1 و نژاد مرندی اصیل به صورت عمده و تکی با حداقل قیمت.
مرغ مرندی تنها نژاد ثبت شده در دایره المعارف طیور جهان به اسم ایران هست که متاسفانه به خاطر کم توجهی پرورش دهنده های مرغ و خروس زینتی در خطر انقراض قرار دارد.تا جایی که مردم از وجود چنین مرغ و خروسی به اسم ایران بی خبرند.این نژاد هم به عنوان تزیینی در میان پرورش دهنده ها شناخته شده و هم به عنوان تخمگذار عالی با مقاومت بدنی خیلی بالا.
ارسال به تمامی استان ها در بسته بندی های محکم و بدون آسیب به حیوان

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.