ریال

شنبه, 25 مرداد 1393 18:31

فروش قفس تمام گالوانیزه

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 26 مرداد 1393
استان :آذربايجان شرقي
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

فروش قفس تمام گالوانیزه در متراژ های مختلف در سه طبقه دارای آبخوری نیپل و کود جمع کنی سینی بهترین کیفیت،سیستم تخم جمع کنی به صورت شیب توسط توری زیر پای مرغ و خروس که به هیچ وجه تخم زیر پای حیوون نمانده و از کثیف شدن و خورده شدن توسط خود مرغ و خروس جلوگیری میشود.سیستم دانخوری به صورت ناودانی تمام گالوانیزه در جلوی هر قفس که از تلفات دان و آلوده شدن آن کاملاً جلوگیری میکند و پرت دان به صفر میرسد.
سیستم کلی قفس کاملا به صورت جداشدنی میباشد که میتوان در صورت عدم استفاده باز کرده و در گوشه ی سالن گذاشت و حمل آن خیلی راحت تر می باشد.این مزیت در سالن هایی که ورودی آن امکان ورود قفس با ابعاد بزرگ را ندارد و یا سالن در زیرزمین بوده و امکان حمل قفس کلا سخت میباشد بهترین ویژگی این نوع قفس میباشد.
تمام گالوانیزه بودن این قفس از زنگ زدگی آن کاملا جلوگیری میکند.
توری زیر پای مرغ و خروس بعد از میله های فلزی روی آن توری پلاستیکی میباشد که از آسیب دیدن پای مرغ و خروس جلوگیری میکند که در قفس های توری فلزی این امکان وجود ندارد.حتی این ویژگی برای شست و شو و ضد عفونی کاملاً منطقی میباشد.
قیمت این نوع قفس از قفس های دیگر خیلی پایین تر بوده و از زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به بقیه قفسها برخوردار میباشد.این قیمت پایین هم به خاطر تولید صنعتی این قفس میباشد.
با خرید قفس از کیفیت و زیبایی و قیمت مناسب آن شگفت زده خواهید


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
غلامرضا کاظمی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.