ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

احسان

احسان

یکشنبه, 22 شهریور 1394 08:26

سامانه تخصصی ثبت فکر برتر

سامانه تخصصی ثبت فکر برتر به شماره ثبت 31585 با مدیریت حسین آریادل با بهره گیری از بیش از 15 سال تجربه و کادری مجرب و متخصص در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم وکالت، ثبت شرکت، ثبت صورتجلسات شرکتها و ثبت ارزیابی و خرید و فروش علائم در نامهای تجاری و ... در سطوح بسیار تخصصی به مشتریان محترم خدمات ارائه می نماید.

اصل رضایت مشتری در این مجموعه حرف اول را می زند.

این شرکت به تمامی هم میهنان به صورت رایگان مشاوره ارائه می نماید و درصورتی که ما برای این سرویس از سوی شما انتخاب شویم، وظیفه خود می دانیم که تمام توان و نیروی خود را درجهت ارائه خدمتی صادقانه و کامل به مشتری به کار گیریم.

این سایت حاصل چکیده کلیه مطالب و دغدغه های پیش روی صاحبان مشاغل و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد که از طریق آن می توانند اطلاعات منجز و مبسوطی حاصل نمایند. همچنین می توانند از طریق تماس با هریک از مشاورین به صورت تمام وقت مشاوره دریافت نمایند همچنین می تواننداز طریق تماس باهریک از مشاورین به صورت تمام وقت مشاوره دریافت نمایند.


 

وبسایت : http://companyregister.ir

تلفن سامانه : 43 1 42 -021

شرکت آبرسان تهران فعالیت خود را در زمینه تهیه و توزیع دستگاه های تصفیه آب از سال 1390 در شهر تهران آغاز نمود. این مجموعه از ابتدا سعی بر آن داشته تا با کسب تجربه و شناخت نیازهای کشور، اقدام به تهیه و ساخت انواع سیستم های تصفیه آب با تکنولوژی جدید و سازگار با محیط زیست نماید. در این راستا با بکارگیری متخصصان مجرب و همکاری با شرکت های معتبر شروع به تهیه و ارائه انواع سیستم های تصفیه آب از قبیل میکرو فیلتریشن ( MF ) ، الترافیلتریشن ( UF ) ، نانوفیلتریشن (NF) ، اسمز معکوس ( RO ) و ضد عفونی با اشعه فرا بنفش یا همان UV را نمود.
امروز شرکت ابرسان تهران با دارا بودن عاملین فروش در سراسر ایران مفتخر است خدمات شایسته ای را به بیش از8.000 مشترک در منازل مسکونی، شهرک های صنعتی، مراکز تجاری و اداری اقساء نقاط کشور عزیزمان ایران ارایه نموده است .
اطلاع رسانی و انتقال دانش و آگاهی به مشتریان در خصوص انتخاب محصول مناسب با شرایط خود و نحوه بکارگیری و نگهداری از دستگاه ها، همواره از دغدغه های اصلی مسئولین شرکت آبرسان تهران بوده و آموزش های لازم و بروز شده عاملین فروش و خدمات پس از فروش را در دستور کار خود قرار داده است. زیرا در این مجموعه اعتقاد به رفع نیاز مشتری با انتخاب و بکارگیری صحیح محصول است. در این راستا گروه بصورت دوره ای و منظم اطلاعات و تجربیات خود را از طریق امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بروز نموده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
امید است تا با راهنمایی های شما عزیزان بتوانیم مشکلات را مرتفع نموده و خدمات شایسته تری را به شما ارائه نماییم .


وبسایت : http://abresantehran.ir

تلفن : 77999407- 77999423 

ایمیل : abresantehran[at]gmail.com

آدرس : تهران خیابان شریعتی بالا تر از خیابان مطهری کوچه کلاته ، پلاک 44 ، واحد2 

جابجایی و نصب مجدد دستگاه تصفیه آب : مطمعناً برخی از همشهریان عزیز نیاز دارند تا منزل خود را جابجا کنند . در این زمان نیاز دارند تا دستگاه تصفیه آب خود را از منزل قدیمی باز کنند و در منزل جدید نصب کنند . کافیست تا با تماس با شرکت آبرسان تهران و رزرو روز و زمان جابجایی وسایل منزل خود ، از خدمات جابجایی و نصب دستگاه تصفیه آب در منزل جدید خود بهره مند شوید . ارائه این خدمت به گونه ای است که در زمان جابجایی سرویس کار به منزل شما مراجعه کرده و دستگاه تصفیه آب را باز نموده و در همان ساعت به منزل جدید شما انتقال داده و مجدداً نصب می کند .
دوشنبه, 23 شهریور 1394 04:44

شرکت اندیشه و اجراء

این شرکت با تجربه­ ای گرانبار و سابقه­ ای درخشان متکی به دانش فنی با کادری مجرب و کارآمد، در زمینه تأمین عایق های صوتی و حرارتی KingFlex و آبگزمکن های خورشیدی فعالیت دارد.جهان امروز جهان انديشه است.شركت انديشه و اجرا در سير انديشيدن وارد دنياي سبز شد. هزاران سال مهر خورشيد گرمابخش زندگيمان بود و غافل از آن ثروت بيكران، با سوزاندن نفت و گاز، به دست خويش آلوده گر محيطمان بوديم. اين شركت افتخار دارد با كوله باري از دانش وتجربه پيشگام  استفاده از سخاوت خورشيد باشد
اين حركت جز با همت و خرد جمعي ميسر نيست. با هم به ياري طبيعت بشتابيم.

معرفی مدیران شرکت :

-     مهندس عبدالغفار نهاوندی مدیر عامل شرکت اندیشه و اجراء فوق لیسانس مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) دانشگاه تبریز  سال 1376، لیسانس مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان سال1364، دارای مدرک ممیزی انرژی از شرکت OF سوئد و عضو ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و همچنين سابقه تدريس بيش از 10 سال در دانشگاه آزاد قزوين و دانشگاه زنجان در رشته تاسيسات و ديناميك و مكانيك سيالات که مقاله های ایشان ماهانه در نشریه صنعت تأسیسات درج می گردد.

-         مهندس مهدی فتحی کارشناس ارشد الکترونیک رئیس هیئت مدیره شرکت اندیشه و اجراء، فوق لیسانس برق دانشگاه صنعتی اصفهان سال 1368، لیسانس مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان سال 1365، مهندس ارشد طراحی، عضو کمیته تدوین استاندارد رلۀ مشعل های گازی و گازوئیلی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، مدیر عامل و رئیس بخش تحقیق و توسعه شرکت شکوه الکتریک (رله مشعل شکوه)

نظارت و اجرای پروژه­ های تأسیساتی:

1-     طرح جامع دانشگاه زنجان

2-   طراح قسمت مهندسی شرکت سرما آفرین (سازنده انواع چیلرو کندانسور و هواساز و برج خنک کن) به مدت 5سال

3-    برج مسکونی زنبق زعفرانیه

4-    سازمان علوم پزشکی دانشگاه تهران

5-    طراحی و نظارت پروژه طرح و توسعه بیمارستان سینا

6-    طراح پروژه های استخر، سونا، جکوزی، سالن چندمنظوره و سلف سرویس دانشگاه آزاد قزوین

7-   طراح تأسیسات دانشکده مکانیک، دانشکده صنایع، آمفی تئاتر و آبرسانی سایت دانشگاه قزوین

8-    بیمارستان جمشیدیه تهران

9-   آزمایشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت تهران

10-  مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران

11-  طراح سایت عظیم شهر سدین اهواز (شرکت ملی حفاری) همکار با مهندسین مشاور تهران محاسب

12-طراح هتل روتانا مشهد (ریاست بخش طراحی و نظارت مهندسین مشاور آمودراه )

13-ریاست بخش طراحی و نظارت مهندسین مشاور آمودراه در طراحی و نظارت پروژه یک میلیون مترمربعی تات مال در غرب تهران شامل هتل 5ستاره، سالن مد، نمایشگاه اتومبیل و بازار الماس

14-طراحی تأسیسات مکانیکی ساختمان پزشکی قانونی سمنان، دامغان و شاهرود

15- نظارت و طراحی تأسیسات مکانیکی برقی خوابگاه خواهران الزهرا

16-نظارت و طراحی تأسیسات مکانیکی- برقی خوابگاه برادران حکیمیه تهران پارس

17- نظارت و طراحی تأسیسات مکانیکی- برقی خوابگاه های برادران و خواهران دانشگاه زنجان

18- ناظر عاليه پروژه بيمارستان های پارس آباد مغان، بوكان، بندر لنگه، بستك، مراغه، خمين

19- ناظر عالیه ساختمان اداري سیمان خاش در مهندسين مشاور ليمان

سرویس و نگهداری تأسیسات حرارتی برودتی و برقی :

-         فاز3 شهرک اکباتان بلوک D1

-         فاز3 شهرک اکباتان بلوک D2

-         فاز3 شهرک اکباتان بلوک E1

-         فاز3 شهرک اکباتان بلوک E2

-         برج ملت روبروی پارک ملت

-         بیمارستان شبستر

-         بیمارستان امام جعفر دلیجان

-         بیمارستان امام حسین ملایر

-         بیمارستان تازه تأسیس بناب

-         سازمان بازرسی کل کشور واقع در خیابان طالقانی

-         نظارت عالیه بر تعمیر و نگهداری خوابگاه های علوم پزشکی دانشگاه نهران

 

لازم به ذکر است شرکت اندیشه و اجراء دارای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی در زمینه تعمیر و نگهداری ساختمان و ماشین آلات و امور بهره برداری از تأسیسات، از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران است.


 

وبسایت : http://andisheoejra.ir

دوشنبه, 23 شهریور 1394 04:41

شرکت ابتکار پردازش خاورمیانه

شرکت ابتکار پردازش خاورمیانه با پشتوانه چندین ساله در حوزه اطلاعات و ارتباطات آغاز به ارائه خدماتی نوین نموده است که در این راستا شرح ذیل، توضیحی جامع را در اختیار شما قرار خواهد داد.
همراه با گسترش صنعت کامپیوتر و اطلاع رسانی از اوایل دهه 60 در کشور، به طور قطع مطرح شدن پایگاه داده در مراکز اطلاعات از اولین مباحث مرتبط با این صنعت بوده است که همواره رو به گسترش می باشد. در همین سو، شرکت ابتکار پردازش خاورمیانه با پشتوانه اي بالغ بر 16 سال، یکی از پیشگامان در امر تأمین تجهیزات و پیاده سازي مراکز داده در حوزه فناوري اطلاعات بوده است.
غالب فعالیت این شرکت در این زمینه بر پایه طراحی، تأمین سرورها، نصب و راه اندازي، پشتیبانی، بهینه سازی، ارتقاء سیستم ها از نقطه نظر سخت افزاري و نرم افزاري و مجازي سازي، بنیان گذاري شده است.
دفتر امارات این شرکت، سابقه 20 سال فعالیت در تأمین تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را دارا بوده و علیرغم وجود بازار رقابتی در این بخش توانسته است با حذف واسطه ها، سر لوحه قراردادن مشتري مداري، خدمات مناسب و بهنگام، تأمین تجهیزات اصلی(Original) با قیمت مناسب سهم بسزایی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

 

  • 22367040-3
  • 22367045
  • وبسایت : http://ibtekarco.com

بزرگ ترین و کامل ترین مرجع فروش ، پشتیبانی و خدمات دریل مگنت و پخ زن صنعتی و لوازم وابسته و مربوط به آن می باشد.
این واحد که در سال 1345 در خیابان امام خمینی (سپه) مرکز ابزاریراق تهران ایجاد شده است
بیش از 35 سال است که سابقه ی تولید پایه مگنت مهر را از روی پایه های ساخت آلمان و هلند در کارخانه ی خود دارد.
اولین بار در سال 1387 این واحد بازرگانی اقدام به واردات دریل مگنت " نسل جدید " از "اروپا " به تهران نمود و بعد از تجربه ی استفاده از چند برند مختلف ، امروز با تجربه ی حاصل از واردات مرتبط و حضور دائمی در نمایشگاه های خارجی اروپایی نماینده چندین برند مطرح جهانی در ایران می باشد.


 

 

 

وبسایت : http://magnetdrill.com
تهران، خیابان امام خمینی، جنب پاساژ تجاری نظام، پلاک 24
021-66751412 و 021-66759685
0919-9153212 کسری راد ومیلاد راد 09197733833
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.