ریال
جمعه 31 فروردين 1403

دوشنبه, 23 شهریور 1394 04:41

شرکت ابتکار پردازش خاورمیانه

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 23 شهریور 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
شرکت ابتکار پردازش خاورمیانه با پشتوانه چندین ساله در حوزه اطلاعات و ارتباطات آغاز به ارائه خدماتی نوین نموده است که در این راستا شرح ذیل، توضیحی جامع را در اختیار شما قرار خواهد داد.

همراه با گسترش صنعت کامپیوتر و اطلاع رسانی از اوایل دهه 60 در کشور، به طور قطع مطرح شدن پایگاه داده در مراکز اطلاعات از اولین مباحث مرتبط با این صنعت بوده است که همواره رو به گسترش می باشد. در همین سو، شرکت ابتکار پردازش خاورمیانه با پشتوانه اي بالغ بر 16 سال، یکی از پیشگامان در امر تأمین تجهیزات و پیاده سازي مراکز داده در حوزه فناوري اطلاعات بوده است.

غالب فعالیت این شرکت در این زمینه بر پایه طراحی، تأمین سرورها، نصب و راه اندازي، پشتیبانی، بهینه سازی، ارتقاء سیستم ها از نقطه نظر سخت افزاري و نرم افزاري و مجازي سازي، بنیان گذاري شده است.

دفتر امارات این شرکت، سابقه 20 سال فعالیت در تأمین تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را دارا بوده و علیرغم وجود بازار رقابتی در این بخش توانسته است با حذف واسطه ها، سر لوحه قراردادن مشتري مداري، خدمات مناسب و بهنگام، تأمین تجهیزات اصلی(Original) با قیمت مناسب سهم بسزایی از این بازار را به خود اختصاص دهد.



 






  • 22367040-3

  • 22367045


  • وبسایت : http://ibtekarco.com




به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
احسان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.