ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 17 مرداد 1395 18:08

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 17 مرداد 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران بویژه سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی و تجاری اداری اطراف دریاچه چیتگر یکی از گزینه های امروز سرمایه گذاران خرد و کلان در کشور و بویژه تهران می باشد. گروه مشاورین مسکن 30-40 بواسطه کادر قوی از کارشناسان جوان و مجرب و تحصیلکرده و با پشتوانه سابقه درخشان خود آماده ارائه مشاوره رایگان و تخصصی برای خرید و سرمایه گذاری در منطقه22 می باشد. گروه مشاورین املاک چلسی با توجه به شعار همیشگی خود مبنی بر اطلاع رسانی صحیح و رایگان به سرمایه گذاران و خریداران در سال 1391 اقدام به طراحی و پیاده سازی اولین و جامعترین وبسایت تخصصی املاک در منطقه 22 تهران نمود تا سرمایه گذاران عزیزی که با هدف دستیابی به بهترین نتیجه به این منطقه روی می آورند با دیدی باز و اطلاعات کامل نسبت به خرید خود اقدام نمایند. گروه مشاورین مسکن چلسی همواره سعی نموده تا به روز رسانی اطلاعات وبسایت و مشاوران خود راهنمایی امین برای سرمایه گذاران عزیز در منطقه 22 باشد.
منطقه 22 تهران بواسطه داشتن پروژه های تجاری اداری مانند آرتمیس و آیرانا و پروژه تجاری اداری ابنیه همت و پروژه های شهید خلیلی و علوم و فنون و زیتون که همگی بصورت سهام واگذار می گردند این فرصت و امکان را برای سرمایه گذاری با کمترین بودجه فراهم نموده است .
برای کسب اطلاعات کامل و جامع در مورد سرمایه گذاری در منطقه22 نهران بویژه اطراف دریاچه و پارک چیتگر و شهرکهای در حال احداث چیتگر و مروارید شهر و یاس و .... می توانید به وبسایت مسکن 30-40 مراجعه یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید . 44740244 - 44761276


 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
latifi
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.