ریال
سه شنبه 28 فروردين 1403

یکشنبه, 07 شهریور 1395 09:20

پالاس(تولید کننده لوازم کودک و اسباب بازی)

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
شرکت پالاس با هدف ایجاد شبکه پخش قوی و تولید اسباب بازی از ابتدای سال 93 با تولید یک محصول فعالیت خود را آغاز نموده است.
محصول اول از اسفند ماه سال 93 با عنوان پازل فومی تولید و آماده ارائه به بازار گردید.ابعاد پازل فومی به گونه ایست که می توان با آن سازه هایی در ابعاد یک کلبه کودک ساخت و سازه های میز و صندلی، کتابخانه، مبلمان، استخر توپ و... قابل اجرا می باشد که نحوه ی ساخت آن ها در کاتالوگ های مربوطه آمده است.
جنس فوم به گونه ایست که در صورت پرتاب شدن توسط کودک به دلیل نرمی و سبکی بدون آسیب رسانی است. قابل شستشو بوده و بدون ایجاد حساسیت می باشد. رنگ بندی زیبا و متنوع بر جذابیت این محصول افزوده است.
محصول دوم که در فروردین ماه 94 مراحل پایانی آن سپری شد، صندلی فومی است که تمام خصوصیات محصول اول را داراست و علاوه بر موارد ذکر شده این محصول بسیار عمومی بوده و به دلیل وزن کم و قابلیت حمل آسان و استحکام بالا بسیار پرطرفدار می باشد.
در اوایل خرداد ماه سال 94 سه محصول دیگر با نام محصولات اسپرت پالاس مدلهای ماشین جیپ فومی،ماشین کلاسیک فومی،ماشین کورسی فومی،هواپیما فومی وارد سبد کالایی شرکت شد،که از نظر زیبایی و کارایی بسیار مورد علاقه ی کودکان می باشد.امروز پالاس وارد کننده 2 محصول از کشورهای آلمان و دانمارک به نام های فیشر تیپ و پلاس پلاس می باشد،که به نوبه ی خود جزو برندهای برتر دنیا می باشند.
فیشر تیپ محصولی است،ساخته شده از نشاسته سیب زمینی که به رنگ خوراکی رنگ آمیزی شده است.از این قطعات برای ساختن اشکال مختلف و یا نقاشی و رنگ آمیزی میتوان استفاده کرد.به این ترتیب محصولی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده میشود که ضمن کمک به پرورش خلاقیت آنها ،کاملا سازگار با محیط زیست و بهداشتی میباشد.این محصول ساخت آلمان با کیفیت عالی بوده و با پاس کردن تمام استانداردها ی لازم وارد بازار میگردد.
Plus plus برندی جدید است که در طی چند سال اخیر محبوبیت چشمگیری در کشور سازنده اش دانمارک پیدا کرده است.این اسباب بازی موجب پرورش خلاقیت و تجسم کودکان میشود.
استراتژی تولید محصول شرکت پالاس همان طور که از نوع محصولات مشخص است، تولید محصولات خاصی است که نمونه مشابه آن ها در بازار وجود ندارد و می تواند جایگاه مناسبی در بین مشتریان ایجاد نماید.مجموعه پالاس از ابتدا فعالیت خود را با شعار ، we love kids (ما کودکان را دوست داریم) آغاز کرد.تلاش تیم پالاس عرضه محصولاتی خلاقانه و جذاب می باشد که امنیت و آسایش کودکان را نیز حفظ نماید.هدف ما تبدیل "پالاس" به برند ایرانی معتبر و آشنا برای همه خانواده ها است.تیم جوان تحصیلکرده و پرانرژی مجموعه همواره سعی داشته تا رضایت پدران ،مادران و کودکان سرزمین خود را جلب کند.با تمام توان دراین مسیر در خدمت شما هستیم.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
محمدرضا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.