ریال
پنجشنبه 30 فروردين 1403

چهارشنبه, 21 مهر 1395 00:58

کیت آموزشی 150 پروژه مبتدی تا حرفه ای "ایده ساز"

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :کرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
کیت آموزشی 150 پروژه مبتدی تا حرفه ای "ایده ساز"
معرفی :
این پکیج برای اولین بار در ایران طراحی شده و در آن از بورد هوشمند ، ایده ساز که اختراع کارشناسان همین مجموعه است ،استفاده شده است . کلیه قطعات داخل این پکیج قابل تهیه از داخل ایران می باشد . فقط بورد مربوطه به علت کمبود تکنولوژی و عدم منابع مالی کافی برای تولید داخلی ، از خارج وارد کشور می شود . این بورد از نوع open source و open hardware می باشد .یعنی کاربر هم می تواند طرح این بورد را توسعه و تغییر دهد و مشکلی در قانون کپی رایت آن وجود ندارد ، هم می تواند برنامه ای که درون آن بارگذاری شده است را در اختیار دیگران قرار دهد و بسیار کاربری آن آسان می باشد و 2 سطح می توانند برنامه ریزی کنند . سطح مبتدی ( دانش آموزان ) می توانند از طریق یک برنامه تحت وب با ترسیم شکل و بلوک دیاگرام قطعات الکترونیکی را پشت سر هم بچینند و برنامه را ایجاد و در این بورد بارگذاری کنند و سطح دیگر حرفه ای ( دانشجویان ) می توانند در محیط برنامه نویسی آن که به زبان c++ شبیه است و دارای کتابخانه های فراوان می باشد و نمونه های فراوانی از برنامه های گوناگون به علت open ource بودن در دسترسشان است ؛ استفاده کنند .
این بورد قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت usb را دارد و انواع مختلف دارد و کار کردن با همه این خانواده یک شکل است ؛ فقط برای کاربری های گوناگون ، تفاوت نوع پروژه و قیمت آن برای انواع کاربری طراحی شده است . در صورت وجود منابع مالی کافی این بورد نیز در داخل کشورقابل تولید است . همین طور این امکان وجود دارد که به گوشی های دارای سیستم عامل آندروید متصل شوند و قابل کنترل و برنامه ریزی از طریق آنها نیز می باشد .
هدف پکیج طراحی شده :
هدف شرکت ما طراحی 15 پروژه آموزشی کاملا بومی ( اعم از نرم افزار و طرح آموزش ها ) از سطح مبتدی تا حرفه ای می باشد و با تهیه این پکیج و ارائه آن به هر دو سطح مبتدی و حرفه ای با قیمت مناسب ، امکان ایجاد هر نوع ایده ، طرح و خلاقیت را فراهم می سازد . از طراحی پروژه های آبیاری هوشمند گلخانه ای تا ساخت روبات حرفه ای پرنده . البته در این پکیج 15 پروژه آموزشی کاربردی و مرحله ای می باشد که آموزنده را کاملا با این بوردها آشنا می کند و قطعات جانبی مورد نیاز را نیز در اختیار آنها قرار می دهد که این بهتر استفاده و کاربردهای این بورد را بخوبی نشان خواهد داد .
این بورد برگزیده دانشگاه های بین المللی از جمله mit آمریکا است . بورد ، خود در ایران برای اولین بار در حال تحقق است . پس از تائید استاندارد آموزشی در فنی و حرفه ای استان علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی شامل استاندارد ILO وزرات کار و امور اجتماعی نیز می شود .
ویژگی های این بورد و پکیج آموزشی :
این بورد به کامپیوتر و گوشی های آندرویدی قابل اتصال است .
این بورد دارای میکروکنترلر می باشد ولی نیاز به دانش خاص الکترونیکی و پروگرامر خاص ندارد .
این بورد open source و open hardware بوده که قابل توسعه نرم افزاری و سخت افزاری می باشد .
این پکیج و بورد کاربری بسیار زیاد و آسانی دارد و با هر سطحی از دانش می توان با آن کار کرد. قابلیت اتصال به بلوتوث ، وایرلس ، انواع سنسور و ... جهت توسعه بیشتر را دارد . پکیج حاصل پژوهش و تحقیق 1 ساله و مطالعه و استخراج از 4 عنوان کتاب تخصصی این بورد می باشد .
ساخت هلی کوپتر ، مینی کامپیوتر با امکانت یک کامپیوتر کامل فقط چند نمونه از کار آیی آن است.
سایت : http://idesazi.vcp.ir
کانال تلگرام ، با کلی آموزش رایگان الکترونیک :telegram.me/idesazi
سفارش : ارسال عدد 5 به شماره 09128771475
780,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.