ریال
يكشنبه 23 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 13 شهریور 1396 20:12

نمایندگی تلویزیون شارپ فیلیپس اسنوا در چالوس و نوشهر

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 13 شهریور 1396
استان :مازندران
شهر :چالوس نوشهر نمک ابرود متل قو
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است؛ نمایندگی شارپ در «بخش فروش»، تأمین‌کنندۀ کالاها و تولیدات کمپانی شارپ و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات شارپ است.

این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.نمایندگی شارپ در راستای رسیدن به اهداف فوق، با تأکید بر اصل مشتری‌مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، اصول زیر را محور و زیربنای تمامی فعالیت‌های خویش نهاده است:

التزام کلیه کارمندان به پیاده‌سازی ضوابط مشتری‌مدار، استانداردسازی سرویس‌ها و خدمات ارائه شده، به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ، کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی شارپ و نظرسنجی از مشتریان محترم، تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی، رسیدگی به شکایات طرح شده از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و متدهای تعمیر در واحدهای تعمیر شارپ و… .
ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی شارپ می‌بایست پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد. کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد.

نمایندگی شارپ جهت دستیابی به مفهوم واقعیِ خدماتِ متمایز، دو بازوی توانمند دارد که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بازوی نخست، کارشناسان بخش فروش هستند که با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های کاربران هستند. بازوی دیگر، کارشناسان تعمیر هستند که به دلیل برخورداری از دانش فنی مورد نیاز قادر به رفع و ترمیم غالب عیوب و ایرادت ایجاد شده در تولیدات کمپانی شارپ هستند. کارشناسان تعمیر در نمایندگی شارپ، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات شارپ، توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات شارپ بپردازند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
کامران
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.