ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 05 دی 1395 12:52

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اسمارت سامسونگ مدل 50J5500

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 06 دی 1395
استان :کردستان
شهر :بانه
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اسمارت سامسونگ مدل 50J5500



مشخصات اصلی محصول

مدل: 50J5500
سایز نمایشگر: 50اینچ
کنتراست: 1080*1920
زاویه دید (H / V): 178 درجه / 178 درجه
دارای حالت فوتبال و قابلیت تصویر در تصویر
ابعاد دستگاه:1127.9*618.4*50.9
مجهز به پردازنده قدرتمند چهار هسته ای
دارای اسکن تصویر 100 هرتز
صفحه نمایش ال ای دی فول اچ دی
امکان اتصال به اینترنت با اترنت و آداپتور اختیاری
بلندگوی های با خروجی صدای 20 وات
دارای هاب هوشمند برای دسترسی به محتوای مختلف
اشتراگ گذاری با ویژگی AllShare
ارائه دهنده : فوشگاه افرازش

توضیحات محصول

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اسمارت سامسونگ مدل 50J5500
با تلویزیون جدید شرکت سامسونگ آشنا شوید این مدل از سری جدید سال 2015 است.

با تلویزیون 50J5500 از سری 5 کمپانی سامسونگ می توانید از کیفیت تصویر، صدا و سرگرمی های بی اندازه لذت ببرید. این تلویزیون دارای نمایشگر LED همراه با رزولوشن 1920*1080 پیکسل می باشد، وضوح FULL HD کیفیت تصویر 2 برابر بهتر از تلویزیون های HD را ارائه می دهد و شما می توانید با این کیفیت تصویر تصاویر را به صورت واقعی تر مشاهده نمایید. همچنین این دستگاه با دارا بودن دو بلندگوی 20 وات همراه با تکنولوژی دابلی دیجیتال پلاس صدای بی نظیری را برای شما ایجاد می نماید.تلویزیون50جی5500 باهوشمندی الهام گرفته از شما قابلیت اتصال به اینترنت بدونسیم را مهیا گردیده است.

واقعیتی تازه را با کیفیت Full HD تجربه کنید
از محتوای سرگرمی خانگی در سطحی بالاتر از پیش لذت ببرید. به لطف وضوحی دو برابر تلویزیون‌های استانامربوط HD، تلویزیون Full HD‌تان تجربه بصری شگفت‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد که شما را از تصویر می‌گذراند و به دنیای سه‌بعدی محض می‌برد. وقتی بافت شفاف و پرجلوه تصاویر Full HD را تماشا کنید، برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان دیگر هرگز برای شما تکراری نخواهد بود. با کیفیت Full HD به اعماق واقعیت سفر کنید.
اتصال آسان
تلویزیون هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال با تلفن همراه شما را دارد تا زندگی را برایتان آسان‌تر و جذاب‌تر کند. می‌تواند با بیدار شدن شما روشن شود، و اطلاعات مورد نیازتان برای شروع روز را نمایش دهد، مانند برنامه زمانی و آب و هوا. علاوه بر این، اشتراک‌گذاری محتوا بین تلفن همراه خود و تلویزیون کاری فوق‌العاده آسان و کاملاً بی‌وقفه شده است و تنها نیاز به یک کلیک دارد.بلافاصله به محتوای قبلی بازگردید و پخش قبلی خود را ادامه دهید
فایده داشتن این همه برنامه و ویژگی روی یک تلویزیون هوشمند چیست وقتی که استفاده از آن سخت است؟ اکنون با تلویزیون هوشمند سامسونگ، تغییر انواع مختلف محتوا به سادگی تعویض شبکه تلویزیون است. حین تماشای یک ویدئو به صورت آنلاین می‌توانید بلافاصله و به طور بی‌وقفه تصویر را به یک شبکه زنده تغییر دهید، و بالعکس. و زمانی که به ویدئوی خود بازگردید، تلویزیون هوشمند سامسونگ فعالیت‌تان را به خاطر می‌سپارد و ویدئویتان را درست از همان جایی که خارج شدید پخش می‌کند. اکنون زمان آن رسیده که از یک تجربه سرگرمی خانگی واقعاً هوشمند لذت ببرید.برنامه‌هایی را در تلویزیون هوشمند خود تجربه کنید که غنابخش زندگی است
محتوا مهمترین چیز است، و تلویزیون هوشمند سامسونگ شما را کاملاً تحت پوشش قرار می‌دهد. از هزاران برنامه هیجان‌انگیز لذت ببرید و هرچقدر دوست دارید وب‌گردی کنید، به بی‌وقفه‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن. کافی است صفحه را به چپ یا راست بلغزانید تا برنامه‌های پیشنهادی سفارشی، برنامه‌های جدید ویژه و غیره را مشاهده کنید، همگی تنها در یک نگاه. این تلویزیون حتی دارای یک مرورگر بهبودیافته است که امکان دسترسی سریع به وب‌سایت‌های معروف در منطقه شما را تنها با یک کلیک فراهم می‌کند، بدون اینکه نیازی به تایپ کردن آدرس وب‌سایت باشد.پردازنده چهار هسته‌ای قدرتمند برای عملکردی سریع‌تر
به لطف یک پردازنده قوی چهار هسته‌ای، تلویزیون هوشمند سامسونگ شما عملکردی بهتر را ارائه می‌دهد. تفاوت را بلافاصله احساس خواهید کرد، مثلاً در انجام سریع‌تر چندکار به طور همزمان، و تغییر بین محتوا و وب‌گردی، و همچنین تعامل روان‌تر. قدرت افزایش‌یافته آن باعث می‌شود که تجربه سرگرمی شما بسیار لذت‌بخش‌تر شود، و زمان کمتری را منتظر بمانید تا بتوانید زمان بیشتری را به تماشا اختصاص دهید.



رنگ‌های زنده‌تر برای ایجاد تصویری بهتر
«ارتقادهنده گسترده رنگ» سامسونگ (Wide Colour Enhancer)، با بکارگیری یک الگوریتم پیشرفته بهبود کیفیت تصویر، کیفیت تمامی تصاویر را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد و از جزئیات پنهان پرده برمی‌دارد. اکنون با ارتقادهنده گسترده رنگ، رنگها را به‌ گونه‌ای ببینید که مقصود سازنده بوده است.
یک تجربه چندرسانه‌ای کامل را به اتاق نشیمن خانه خود ببرید
با ورودی‌های رابط چندرسانه‌ای با کیفیت بالا (HDMI)، تلویزیون سامسونگ اتاق نشیمن شما را تبدیل به یک مرکز سرگرمی چندرسانه‌ای خواهد کرد. ورودی‌های HDMI امکان انتقال سریع داده‌های دیجیتال و باکیفیت را از چند دستگاه به تلویزیون شما فراهم می‌کند.

علاوه بر این شما با این تلویزیون می توانید با کمک آداپتور بی سیم و پورت LAN به اینترنت متصل شوید و با استفاده از هاب هوشمند به طیف گسترده ای از برنامه های آنلاین و محتوا، از جمله فیلم ها و برنامه های تلویزیونی دسترسی داشته باشید. همچنین به لطف پردازنده قدرتمند دو هسته، شما می توانید از عملکرد چند تکلیفی سریع نیز بهره ببرید و به طور همزمان هم به دانلود بپردازید و هم برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید.
در پشت این قاب، تنوع مناسبی از درگاه های مختلف را برای این محصول خواهید یافت که مشتمل بر ورودی HDMI، کامپوزیت، کامپوننت و یا VGA خواهد بود. در کنار آن شما ورودی صدا و درگاه USB را خواهید داشت. این تلویزیون خوش ساخت که وزن کمی دارد انتخابی ایده آل خواهد بود برای کسانی که می‌خواهند تلویزیون کشورمان را نیز تماشا کنند یا پا را فراتر بگذارند و کنسول بازی، کامپیوتر و تلویزیون را همزمان بخواهند به یک نمایشگر متصل کنند و لحظات متفاوتی را با هزینه کردی معقول همزمان داشته باشند.

مشخصات فنی50J5500
تصویر/صفحه نمایش

نوع تلویزیون :LED FULL HD
اندازه صفحه نمایش :50″
اندازه صفحه نمایش (متریک):127سانتی متر
وضوح تصویر 1920* 1080 پیکسل
کیفیت تصویرFULL HD
پردازنده :چهار هسته ای
نرخ تجدید صفحه :100 هرتز
نسبت کنتراست :مگا کنتراست

صدا:
• دالبی : دالبی MS10
• استودیو صدا DTS
• خروجی صدا :10W * 2
• نوع بلندگو : Down Firing + Bass reflex(2ch

پخش ویدئو

سیستم ویدئو NTSC، NTSC 3.58، NTSC 4.43، NTSC-M، PAL، PAL 60، PAL B / G، D / K، I، SECAM، SECAM B / G، D / K SECAM B / G، D / K، K1
سازگاری HDTV
تیونر تلویزیون: DVB-T/C
کانکتور اسکارت آنالوگ

ورودی / خروجی

HDMI :3
USB :2
کامپوننت در (Y / سرب / روابط عمومی) :1
کامپوزیت در (استفاده مشترک برای Y کامپوننت) :1
اترنت (LAN) :1
خروجی صوتی (کوتاه جک) :1
صوتی دیجیتال از (اپتیکال) :1
RF در (زمینی / ورودی کابل) (استفاده مشترک برای زمینی) :1
IR :1

سایر ویژگی ها

حالت بازی
اتصال بی سیم: Wi-Fi مستقیم
بلوتوث
hub هشمند
Mobile to TV – Mirroring, DLNA
TV to Mobile – Mirroring
OSD Language:English, Spanish, French

لوازم جانبی

• کنترل استاندارد سامسونگ(TM1240A/B)
• باتری کنترل از راه دور
• کابل برق
• کتابچه راهنمای استفاده
• پایه و پیچ های اتصال دهنده

برای خرید این محصول تماس بگیرید:


32478 342 087
1315 013 0918
0432 415 0918
0431 415 0918

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
afrazesh
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.