ریال
شنبه 29 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 03 اسفند 1394 12:14

فروش انواع لپ تاپ های معمولی و حرفه ای

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

 

شرکت اس ام سی دارای 8 سال سابقه حضور مستمر و در خشان در حوزه تجهیزات کامپیوتری اعم از آی تی ، فروش کامپیوتر ، لپ تاپ و قطعات کامپیوتر در ایران است.
شرکت اس ام سی تنها واردکننده بهترین برند های دنیا در حوزه تجهیزات کامپیوتری و آی تی , نیست بلکه معتبرترین و بزرگترین است.


شرکت   اس ام سی  از سال 1385باهدف خدمت رسانی بهتر دررمینه گارانتی و خدمات پس از فروش فعالیت خود را اغازنموده است . در سال 1394 باثبت شرکت نودیس پرداز و ارائه گارانتی اینوو نهایت  تلاش خود را در راستای ارائه خدماتی ارزنده به مشتریان خود نموده است . در همین راستا شرکت اینوو با بکار گیری بروز ترین دستگاه ها و با بهره مندی از نیرو های مجرب و آموزش دیده در زمینه تعمیرات انواع تجهیزات و دستگاه های اداری قصد خدمات رسانی هرچه سریعتر و بهتر ازگذشته را دارد.
 کلیه دستگاه های ارائه شده توسط این شرکت با گارانتی اینوو بوده که به منظور افزایش  رضایت مندی مشتریان عزیز ، طبق مقررات شرکت ،دستگاه های معیوب دارای گارانتی حداکثر ظرف 3 روز کاری بنا به تشخیص کارشناسان مجموعه تعمیر ویا تعویض می گردد.
لازم به ذکر است کلیه قطعاتی که در واحد خدمات پس از فروش این مجموعه استفاده میشود  اصلی بوده و هیچ قطعه کارکرده و یا غیر اصلی استفاده نمی گردد.
جهت ارتباط با کارشناسان جهت مشاوره و سفارش با شماره 02188929080  تماس حاصل نمایید.
برای اطلاع از گارانتی محصولات شرکت به سایت www.innovo.ir  مراجعه نمایید.
 

 
 
 

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.