ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 14 تیر 1395 08:13

فروش مقاومت ترمز Braking Resistor

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
فروش مقاومت ترمز Braking Resistor

فروش انواع مقاومت ترمز- سفالی- سرامیکی- بدنه فلزی
Brake chopper – brake unit – brake resistor

مقاومت ترمز در اینورترها
مقاومت ترمز به صورت مستقیم به درایو وصل می شود و قسمت CHOPPER ترمز ، این مقاومت را فعال می سازد و زمانی كه فركانس خروجی مبدل كاهش پیدا می كند ، آن را وارد مدار میكند . كاهش سرعت یا عملكرد ترمز باعث كاهش فركانس جریان موتور می گردد و كاهش فركانس در سلف موجب تبدیل سیم پیچ ها به ژنراتور می شود ، در نتیجه ولتاژ بالا می رود و زمانی كه این ولتاژ ازیك مقدار مشخص بالاتر رود، chopper مقاومت ترمز را فعال میکند تا زمانی كه ولتاژ به حد نرمال خود برسد.
مقاومت ترمز معمولا در زمانهای كوتاه فعال است و باعث تبدیل انرژی الكتریكی به وجود آمده ناشی از ترمز، به حرارت می گردد . این عمل مقاومت به صورت متناوب انجام گرفته كه می توان برای آن Duty cycle تعریف كرد. این روش در صنعت با عنوان ترمز دینامیک شناخته می شود و مقاومتی که برای جذب انرژی برگشتی الکترو موتور استفاده می شود با نام DBR (Dynamic Breaking Resistor)نامیده می شود.
انواع مقاومتهای ترمزی :
1- سری DEG : مقاومت هایی كه دارای پوشش فلزی هستند و در باكس های گالوانیزه قرار دارند .
2- سری DEZ : مقاومت هایی كه دارای پوشش سیمانی بوده و بصورت سیم پیچی شده و با ترمینال ، در داخل محفظه گالوانیزه قرار دارد.
3- سری BEG : مقاومت هایی كه فولادی و تور دار هستند و دارای سیم مقاومت كروم آلومینیومی یا فولاد كرومیك بوده و در محفظه های گالوانیزه مشبك قرار دارند ( با ترمینال های اتصال )
4- سری GWG : گونه دیگری از این مقاومت ها ست كه در سیستم راه آهن و ترافیك كاربرد دارد. این مقاومت ها در ارتباط با مبدل فركانس بوده و كنترل آن به وسیله chopper می باشد . در زمان stop موتور به صورت ژنراتور در آمده و انرژی آزاد شده را در Braking Resistor ذخیره و سپس بصورت انرژی حرارتی نمایان می نماید .
مقاومت ترمز 10 اهم 10 کیلووات ، مقاومت ترمز 5 اهم 15 کیلووات ، مقاومت ترمز 2.5 اهم 20 کیلووات ، مقاومت ترمز7 اهم 10 کیلووات ، مقاومت ترمز 2.5 اهم 78 کیلووات ، مقاومت ترمز 10 اهم 1000 وات ، مقاومت ترمز 5 اهم 1000 وات ، مقاومت ترمز 5 اهم 2500 وات ، مقاومت ترمز 10 اهم 3 کیلووات –kw - مقاومت توان بالا – قیمت مقاومت ترمز
مقاومت ترمز صنعتی و سفارشی و مقاومت ترمز اسانسور و اینورتر و جرثقیلهای ساختمانی(تاور کرین) با بالاترین کیفیت braking resistor
فروش لوازم جانبی اینورتر شامل مقاومت ترمز ( سرامیکی و آلومینیمی ) ، فیلتر سه فاز ورودی ، فیلتر سه فاز خروجی ، چوک ورودی Input AC Reactor ، چوک خروجی Output AC Reactor ، مقاومت ترمز اینورتر ، چوک ورودی اینورتر ، چوک خروجی اینورتر ، فیلتر ورودی اینورتر، فیلتر خروجی اینورتر ، AC – DC ، مقاومت ترمز 10 اهم 10 کیلووات ، chopper اینورتر ، dynamic brake ، Brake chopper – brake unit – brake resistor

دفتر فروش / تهران :
آدرس : سعدی جنوبی ، مجتمع تجاری اداری سعدی ، طبقه ی چهارم ، واحد 403
تلفن :33981496 – 021
فکس : 33981354 - 021
مشاوره و خدمات پس از فروش : 5448894-0912
مدیر فنی : محسن بیاتی
آدرس کارگاه: شهرک صنعتی سهند چهاردانگه، پلاک 709/4

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
محسن
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.