ریال
جمعه 31 فروردين 1403

سه شنبه, 09 شهریور 1395 10:09

کوره صنعتی زغال

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
کوره صنعتی ذغال با توان تولیدی انواع ذغال
این مجموعه توانایی طراحی و ساخت انواع کوره تمام صنعتی تولید ذغال را با تلفیقی از آزمون‌‌های تجربی و علمی دارد تا بتواند بهترین کوره صنعتی ذغال را با تمام مراحل آموزشی تولید انواع ذغال از جمله ذغال گروکبابی تا انواع ذغال لیمو، بلوط، پسته، سیب، انجیر و ... به صورت تضمین مکتوب در عقد قرارداد یا در دفاتر اسناد رسمی کشور به شما ارائه کند.
تولید کوره صنعتی ذغال در کوره‌سازان پاسارگاد، با مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد و تنها دارنده گواهی‌نامه ISO9001-2008 و ISO10015-1999 از کشور انگلستان با استاندارد مدیریت کیفیت و استاندارد آموزشی است. این شرکت با طراحی و تولید انواع کوره صنعتی برای تولیدات مختلف زغال لیمو تا کبابی و قالبی از پیشگامان این صنعت است که بخشی از تولیدات به صورت ذیل ارائه می‌شود:
1- کوره تولید ذغال تک منظوره (تولید ذغال کبابی از ظرفیت 500 تا7000 کیلوگرم): ذغال کبابی درجه یک براق است و مراحل تولید آن به صورت کامل انجام شده است تا خام نباشد. جرقه در ذغال کبابی دو علت دارد که در قسمت آموزش تضمینی به مشتری این علت‌ها و رفع آن توضیح کامل داده می‌شود. ذغال کبابی نباید خاموشی داشته باشد تا مصرف‌کننده مجبور به باد زدن مداوم آن نشود.
ذغال کبابی تولیدی نباید ریز و به قول معروف خاکه‌ای و پوک باشد. در مکان‌های مختلف کشور بسته به نوع شرایط مختلف آب و هوایی و نوع چوب‌های آن منطقه، نوع تولید متفاوت است. در بازار امروز، اولین امتحانی که مصرف‌کننده (مشتری) قبل از خرید انجام می‌دهد، فشار دادن انگشتان به نایلون بسته‌بندی ذغال کبابی است تا از ریز بودن یا قلوه‌ای و درشت بودن ذغال کبابی مطمئن شود.
دوستان عزیز، تمام گفته‌ها و ناگفته‌ها در تولید ذغال کبابی با کوره صنعتی ذغال، توسط ما به صورت تجربی تست و آنالیز شده و با اطمینان خاطر از کار خود اعلام می‌کنیم که کوره‌های تولید ذغال در کوره‌سازان پاسارگاد علاوه بر گارانتی و خدمات پس از فروش، دارای ضمانت‌نامه آموزشی بابت تولید تضمینی ذغال است و از این حیث به خود می‌بالیم.
2- کوره تولید ذغال دو منظوره (کوره تولید ذغال لیمو و کبابی از ظرفیت یک تن تا 7 تن): کوره‌های دو منظوره ذغال ساز قابلیتی کاملاً متفاوت نسبت به کوره تک منظوره دارد، به طوری که علاوه بر تولید ذغال کبابی، می‌توانید ذغال لیمو، بلوط، پسته، انجیر، سیب و ... را با تضمین بهترین کیفیت و تا 90 درصد ذغال بدون کوچک‌ترین شکستگی و تا 100 درصد تمام ذغال‌ها با گازگیری کامل و تا 100 درصد ذغال بدون کوچک‌ترین خامی، در کوره صنعتی ذغال توسط گروه صنعتی کوره‌سازان پاسارگاد به شما عزیزان ارائه می‌شود. این در زمینه فروش ذغال لیمووانواع دیگر با کیفیت عالی بسیار موفق است.
http://koorehsazanpasargad.ir/

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.