ریال

شنبه, 14 آذر 1394 08:49

جوشکاری ظریف لیزر میکرو پلاسما،

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 15 آذر 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

شرکت فنی مهندسی لیزر پرتو پردازش مواد تهران با تکیه بر توان متخصصان کشور به منظور ارائه خدمات در زمینه فناوری های مدرن فرآوری مواد با لیزر به صنعتگران، متخصصین و دانشگاهیان تاسیس شده است. این شرکت یکی از زیر مجموعه های دانش بنیان مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران (INLC)است که با هدف بومی سازی کاربردهای صنعتی لیزر راه اندازی شده است. در حال حاضر وجود شرکتی که در زمینه های تحقیقاتی و صنعتی، انواع خدمات پردازش مواد با استفاده از لیزرهای توان بالا را تامین نماید، کاملا ضروری به نظر می رسد. این مجموعه بنا دارد ضمن تامین نیازهای فوق الذکر در تهران، نسبت به ارزیابی نیاز در دیگر استان ها و مراکز صنعتی کشور به منظور توسعه شعب محلی با تربیت نیروهای بومی اقدام نماید. فعالیت اصلی این شرکت عمدتا بر دو محور اصلی: (الف) توسعه کاربردهای صنعتی لیزر نظیر جوشکاری، برشکاری، حکاکی و عملیات سطحی لیزری و (ب) سنتز انواع نانومواد توسط کندوپاش لیزری و سنجش خواص اپتیکی آنها، متمرکز است. آموزش تخصصی در موارد یاد شده نیز جزو فعالیت های شرکت پرتو پردازش مواد تهران خواهد بود.


جوشکاری لیزری یک روش اتصال ذوبی است که به علت گرمای ورودی اندک، برای اتصال انواع فلزات، بویژه قطعات حساس به انرژی ورودی مانند ورق های نازک فولادی روشی بسیار سودمند است. ویژگیهای اصلی جوشکاری لیزری  عبارتند از:
 



  • سرعت، دقت و کنترل پذیری بالا، ویژگیهای اصلی جوشکاری لیزری اند.

  • اتصال فلزات غیر هم جنس با وجود نقطه ذوب های بسیار متفاوت با استفاده از جوشکاری لیزری امکانپذیر است

  • جوشکاری لیزری عمدتا بدون استفاده از سیم پرکن انجام می شود. لبه طرفین اتصال همزمان با تابش لیزر ذوب شده یک حوضچه جوش مشترک تشکیل می شود که ابعاد آن به علت چگالی انرژی بالای لیزر در مقایسه با روشهای جوشکاری مرسوم بسیار کوچکتر است.

  • اجرای طرح اتصال های مختلف، نظیر جوشکاری لب به لب (Butt welding)، روی هم (Overlapp welding)...  با استفاده از جوشکاری لیزری امکانپذیر است.



شرکت پرتو پردازش مواد تهران آمادگی دارد  تا مشاوره فنی و خدمات تحقیقاتی و صنعتی جوشکاری لیزری قطعات مختلف، مورد نیاز بخش های R&D صنعت، موسسات تحقیقاتی و دانشگاهها را  توسط ماشین های لیزری مبتنی برلیزر فیبر، لیزر دیسک و لیزر پالسی Nd:YAG  فراهم شده تامین  نماید.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.