ریال
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 12 دی 1392 01:54

گروه صنعتی سپهر

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 14 دی 1392
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

گروه صنعتی پایه سازان سپهر فعالیت خود را از ساال 1390 با هدف ارایه خدمت به عمران و آبادانی کشور در زمینه تجهیزات روشنایی، نورپردازی و مبلمان شهری آغاز نموده است.


 


این واحد صنعتی در راستای اعتلای هدف خویش، اقدام به طراحی، ساخت و اجرای پایه پرچم های مرتفع-برج های روشنایی و انواع سازه های فلزی، پارکی و مبلمان شهرینموده است.


 


این شرکت با در اختیار داشتن کادر مهندسی مجرب، توانسته است تمامی مراحل طراحی، نورپردازی، ساخت و اجرای تمامی پروژه های خود را تحت کنترل داشته و هرساله بیش از پیش برگی زرین به افتخارات خود بیفزاید که در این راستا به موفقیت های چشمگیری ازجمله اخذ گواهی نامه مدیریت ISO 9001 نایل گردیده است.


 


این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعتی با پشتوانه علمی و عملی خود زمینه ای را برای مشتریان خود فراهم آورده تا با ارایه طرح های نوین اجرایی بهترین و زیباترین طرح را جهت نورپردازی و زیباترین طرح را جهت نورپردازی و زیبا سازی میادین، خیابان ها، بلوارها، مکان های تفریحی، ورزشی، اماکن مقدس و ... انتخاب نموده و با اطمینان خاطر به انجام رساند. و هم اکنون آمادگی خود را جهت پذیرش انواع پروژه های مربوطه با مراجع ذیصلاح اعلام می دارد. 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.