ریال
پنجشنبه 12 مهر 1403

سه شنبه, 20 اسفند 1392 08:36

عایقهای فلکس(عایق الاستومری) بازرگانی ناوک

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 21 اسفند 1392
استان :تهران
شهر :کرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

 


کاربردهای مواد عایق سلول بسته انعطاف پذیر


 


1-کاربری بسیار مناسب عایق های سلولی انعطاف پذیر، در سیستم های تهویه مطبوع ،گرمایش و سرمایش کانال آب و هوا و خنک ساز ها مشهود است.


 


2- مواد الاستومری برای کاربردهایی که در آنها چرخه های حرارتی از گرم به سرد و بلعکس به طور مرتب وجود دارد بسیار مناسب اند.


 


3- در صورت داشتن ضخامت مناسب، می توان از این عایق ها در فرایند های فوق سرد نیز استفاده کرد هر چند احتمال خرد شدن عایق وجود دارد.


 


4- عایق کاری تاسیسات موتور خانه بیش از 20% از مصرف انرژی ساختمان را کاهش می دهد. اتلاف حرارت از لوله ها و کلکتورهای آب گرم، منابع ذخیره آب، مبدل ها و دیگ های آبگرم با دمای سطح بالا صورت می پذیرد، با استفاده از عایق های الاستومری می توان سطوح مختلف را عایق کاری نمود. بدین منظور، جهت عایقکاری کانالها مخزن و لوله های بزرگ تر از 2 اینچ از نوع ورقه ای (رول) و در ضخامتهای مختلف استفاده می شود. این عایق از مزایای منحصر بفردی اعم از مقاومت حرارتی بالا، مقاومت در برابر جذب رطوبت،سهولت نصب و ... نسبت به عایق های معدنی نظیر پشم شیشه برخوردار است. عایق های ورقه ای به صورت ساده، پشت چسبدار، پشت چسبدار، پشت آلومینیوم، پشت چسبدار پشت آلومینیوم می باشد.


 


این عایق با استفاده از چسب براحتی بروی جدار مورد نظر نصب می شود و با استفاده از نوار درزگیر در خط تلاقی دو سر عایق درزبندی می شود. در صورت استفاده از این عایق در محیط خارج ساختمان، از نوع پوشش دار آلومینیوم/پلی اتیلن استفاده میشود تا در برابر نور خورشید مقاوم باشد.


 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مهدی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.