ریال
يكشنبه 30 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 07 شهریور 1396 07:36

فروش دستگاه میکروسورفیسینگ

رتبه این آیتم
استان :خراسان جنوبي
شهر :بیرجند
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
میکروسرفیسینگ آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ یکی از انواع آسفالت های حفاظتی بوده که در رده روش های ترمیم و
نگهداری فراگیر پیشگیرانه جای می گیرد که ضمن تامین اندود سطحی و مقاوم در برابر نفوذ آب، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی را نیز تأمین می نماید. از مزایای این روش می توان به راندمان بالای پخش، حداقل انسداد ترافیکی و تامین سطحی هموار، آببند و با مشخصات اصطکاکی قابل قبول اشاره نمود از وجه تمایز این نوع روکش آسفالت حفاظتی با دیگر طرح ها میتوان به سرعت بالای اجرای پروژه و صرفه اقتصادی اشاره کرد و با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، از آلودگی های زیست محیطی جلوگیری به عمل می آید.
گروه بهبود صنعت اقدام به تامین ماشین الات بروز در حوزه حفاظت و بهسازی راه از شرکت داگانگ چین نموده است دستگاه میکرو سرفیسینگ با تکنولوژی هوشمند و کیفیتی بالا وبدون نیاز به موتور کمکی طراحی شده است و در پروژه های مختلف میکروسورفیسینگ و اسلاری سیل برای روکش و ترمیم راه و همچنین در پروژه های آب بندی نیز کاربرد زیادی دارد. این دستگاه تا کنون در بیش 21 استان چین و در کشورهای مختلف (برزیل‚ عراق‚ ایران ‚رومانی ‚سریلانکا ‚مالی ‚لائوس) بکارگیری شده است و با عملکرد خوبی که داشته رضایت کاربران را جلب نموده است.
تست های فراوان این ماشین در طول سال ها سبب شده که این ماشین به یک محصول با کیفیت بالا و بدون نقص برای اجرای پروژه های اسلاری سیل و میکروسورفیسینگ تبدیل شود.
کاربری آسان در کنار طراحی زیبا دستگاه و همچنین قطعات با کیفیت آن باعث شده است تا این مدل به یک دستگاه ایده آل میکروسورفیسینگ تبدیل شود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شر کت بهبود صنعت
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « فیلتر پرس فروش قیرپاش »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.