ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 07 آبان 1394 19:04

شبکه جامع پزشکان

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 09 آبان 1394
استان :آذربايجان شرقي
شهر :تبریز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

جای خالی نیاز مبرم و شدید به پزشکان ما را بر آن داشت تا اقدام به نگارش و راه اندازی شبکه عظیم پزشکان در سطح کشور کنیم تا بدینوسیله بیماران بیش از این علاوه بر رنج بیماری از دسترسی سهل به پزشکان و مراکز درمانی به سختی نیفتند.


پزشکان محترم در اقصی نقاط کشور با ثبت نام ، مشخصات و آدرس مطب در سایت می توانند ازخدمات ویژه ای بهره مند شوند که یکی از برجسته ترین این امکانات نوبت دهی آنلاین به بیماران برای ویزیت در مطب می باشد . پزشکان با ثبت نام در سایت صفحه ای شخصی برای خود تهیه می کنند و به این ترتیب دارای مطبی انلاین خواهند بود . در صورتی که پزشک مزبور به علت مشغله بیش از حد قادر به تنظیم و استفاده مستقیم از امکانات این بخش نباشد ، می تواند با تعریف منشی این وظیفه را به منشی مطب محول کند . 


یکی از مزیت های شبکه پزشکان عدم  نیاز به ثبت دستی پرونده های بیماران است که این امر به نوبه ی خود از تلنبار شدن پرونده ها و نیاز به فضای بزرگتر برای نگهداری آنها جلوگیری می کند . یکی دیگراز امکانات این قسمت علاوه بر ثبت احوال ، روند درمانی بیماران و اطلاع متناوب از آن در هر مراجعه این است که پزشک مزبور می تواند به سوابق بیماری و درمانی بیمار و روند درمان او در گذشته  دسترسی پیدا کند . این امر منجر می شود تا پزشک اطلاع جامعی از وضعیت جسمانی مراجعان خود کسب کند که تاثیری شگرف در روند درمان دارد .


کاربرانی که خواهان دریافت وقت قبلی  برای مراجعه به مطب هستند می توانند از این امکانات استفاده کنند . در کنار موارد فوق تمامی اطلاعات ، ساعات کاری  و آدرس و شماره تلفن تمامی مراکز درمانی ، درمانگاهها ، کلینیکها ، داروخانه ها ، مراکز تصویربرداری ، سونوگرافی و.... در سایت جامع پزشکان مندرج است و هرکاربر در هرگوشه از ایران اسلامی با استفاده از قسمت جستجو از این امکان بهره مند خواهد شد.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.