ریال
جمعه 10 فروردين 1403

سه شنبه, 11 خرداد 1395 07:19

ماسک ارتفاع

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
ماسک ارتفاع جدید ترین محصول در زمینه افزایش میزان کارایی و بازده تمرینات ورزشکاران حرفه ای می باشد.


اکسیژن و میزان تبادل اکسیژن در شش ها اصلی ترین عامل در هرنوع برنامه تمرینی و برای هر ورزشی میباشد. همواره مربیان برای افزایش میزان اکسیژن گیری شش های ورزشکاران تمرینات تنفسی ویژه ای درنظر می گیرند.
همواره برگزاری اردوهای ورزشی در مناطق کوهستانی یکی از اصلی ترین برنامه هایی است که به منظور افزایش میزان ظرفیت اکسیژن گیری ورزشکاران انجام می شود . که البته با توجه به هزینه های بسیار بالای چنین اردوهایی و کم بودن زمان ان در مقایسه با ورزشکارانی که از مناطق کوهستانی هستند همچنان شاهد پایین بودن نتایج ورزشکاران ارتفاع پایین در مقابل ورزشکاران مناطق کوهستانی هستیم.
طبق مدارک موجود ۹۵ درصد از مدال اوران المپیک در رشته های مختلف دو و میدانی متعلق به ورزشکارانی است که ساکن مناطق کوهستانی هستند.

برای رفع این مشکل استفاده از ماسک ارتفاع راهکار بسیار مناسب و مقرون بصرفه ای می باشد. در حال حاضر تمرین با ماسک ارتقاع یکی از اصلی ترین برنامه های تمرینی تیم های ورزشی حرفه ای می باشد و مربیان به خوبی به نتایج شکفت انگیز این محصول واقف هستند.
ماسک ارتفاع با استفاده از فیلتر های مناسب شرایط دلخواه ارتفاع مورد نظر را برای ورزشکار ایجاد می کند. ورزشکاران رشته هایی چون فوتبال ورزش های رزمی مشت زنی کشتی و سایر ورزش های حرفه ای به کمک ماسک ارتفاع ظرفیت شش های خود را بطور چشمگیری افزایش می دهند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.