ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 30 مرداد 1396 08:18

واترپروف بتن

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
اين محصول به دو صورت مایع و پودری قابل ارائه میاشد. نوع مایع آن جهت استفاده در ساخت ملات و یا دوغاب نفوذ ناپذیر كاربرد موثر داشته و نوع پودری آن جهت پر نمودن خلل و فرج در سطوح مختلف نظیر بتن با توجه به ساختار آبگریزی آن كاربرد دارد. این مواد با تشکیل قشری هیدروفوبیک در داخل منافذ و حفره‌های بین بتن از نفوذ آب جلوگیری می‌کند.
از دلایل اصلی نفوذ پذیری بتن می توان به خلل فرج ریز میکروسکپی بین سنگدانه ها که عمدتاً ناشی از کسری فیلر می باشد و همچنین لوله های مویینی که به واسطه تبخیر آب در بتن پدیدار می گردند ، اشاره نمود لذا بهترین روش علمی و عملی برای ساخت بتن کاملاً نفوذ ناپذیر استفاده ازپودر واترپروف به عنوان یک فیلر میکرونیزه ضد آب برای پر نمودن تمام خلل فرج ریز به همراه مواد افزودنی کاهنده آب بتن جهت کاهش نسبت آب به سیمان می باشد.
در بتن های ساخته شده با مصالح سنگی و شکسته توصیه به مصرف حدود 2-1 درصد وزن سیمان واتر پروف پودری و برای نفوذ ناپذیر ساختنملات های بنایی یا بتن هایی که با مصالح کاملاً طبیعی و فاقد کسری فیلر سنگدانه ساخته می شوند توصیه به مصرف 5/1-2 درصد وزن سیمان واترپروف مایع می شود.
استفاده از این محصول در سد سازی ومنابع هوایی و زمینی ساخته شده از بتن ، استخرها، سازه های بتنی که لازم است آب بندی گردد توصیه میشود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
pozzolan
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.